Rabobank talenten, op wie stem jij?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:47

Ff een dom vraagje he. Maar klopt het dat sommige 'talenten' al meerdere jaren in het plan zitten?
Zo ja, kunnen ze dan niet beter de 'eis' stellen, dat je maar 1 keer in het talentenplan mag zitten. Zodat meerdere ruiters hier baat bij hebben.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:48

Daar heb je gelijk in runningkawa, en dat is erg jammer.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:51

Vonnie84, dat klopt, dat is ook belachelijk.

Maar probeer maar eens een realistische, eerlijke oplossing te vinden dan. Ipv de manier hoe het nu gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:21

Misschien makkelijk om dan te weten hoeveel geld de rabobank er aan uit geeft.
dan kunnen we gaan brainstormen Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:30

En zetten we een ''Bokt-talentenplan'' op Tong uitsteken

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:34

Onderlinge boktwedstrijd met gesponsorde prijsjes (halster, bandages e.d. Tong uitsteken)

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:37

Ik heb heel eerlijk 12 briefjes voor Tommie en 12 briefjes voor Angela ingeleverd Haha! Ik was samen met een vriendin bij IB, die samen met Angela op de ORUN zit. Maar vind Tommie erg fijn rond sturen dus heb eerlijk voor allebei een hele hoop ingeleverd! Had wel kramp in mn vingers daarna Haha! Haha! Haha!

geen

Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 19:43

Ik stem op Theo Hanzon.
Dat is echt een heel aardige jongen!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:12

DePennyBitch schreef:
Taléntenplan??? Sorry, maar met een paard van 6 ton, een rijke pappa en een goede instructrice, zodat ik op mijn 18e al Grand Prix zou rijden..... ja, dan kom ik er ook wel.

Laatst met RK nog een hele discussie over gehad en allebei tot de conclusie gekomen dat de mensen die zich bij het Talentenplan bevinden, ook zonder de Rabobank er wel komen.

Nee, een talent is voor mij iemand die de pony van de boer op de hoek van niks naar het Z rijd, dankzij doorzetten, bloed, zweet tranen en stampvoeten. De echte doorzetters dus, niet de personen die al een doorgereden paard onder dr reet krijgen!!!

Zo! Haha!


Stem dan op Harry Smolders ? Kerel reed al bij mij bij de pony's, kon je niet van winnen, gewoon niet mogelijk. Pony's die die zelf zadelmak had gemaakt.

Later kreeg ie via via de kansen om bij Heins te komen en daar kwam zijn talent tot zijn recht en dat blijkt nu wel lijkt me. Doodnormale jongen en niet iemand die een vader met veel geld achter zich heeft staan.

Jack Ansems, reed volgens mij ook zijn pony's zelf in, en heeft daar super mee gepresteerd, rijd nu ook bergen jonge paarden en doodnormale jongen dus weinig rijke papa en dure paarden.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:15

Jack Ansems, neeee niet mijn type ruiter.
Maar inderdaad Harry Smolders is een goede kandidaat.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:19

Maar wel al een vader met paarden Lachen

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:34

Annemiek Wieken, al is het alleen al omdat ik mijn paard voor haar neus weggekaapt heb toen die te koop stond..... Haha!
Verder is ze niet voorzien van bekende ouders (lees: Van der Vleuten, Voorn, enz) en ze doet een redelijk onbekende tak van de paardensport (eventing)
Er zitten volgens mij wel 7 dressuurruiters in het talententeam....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:22

Kunnen we niet op talenten zonder paard gaan stemmen? Dan kom ik misschien ook in aanmerking. Tong uitsteken

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:30

runningkawa schreef:
Maar wel al een vader met paarden Lachen


Wie? Harrie of Jack..
Ik dacht trouwens dat Jack altijd wel van paps goede paarden en pony's kreeg.
"leuke" anekdote van Jack: bij een wedstrijd stond hij in de kantine en bestelde iets te drinken. Toen de barhulp zich omdraaide, pakte hij zonder schroom en zonder te betalen een belegd broodje weg.
Vond ik zo asociaal, maar goed. Aan paarden en spullen geen gebrek, maar als je iets kan jatten moet je dat altijd doen natuurlijk, scheelt toch zo weer een eurootje.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:08

Ik ben het met de rest eens, dat het rabobank talentenplan ook z'n doel voorbij schiet. Vooral bij de bekenden namen jr. denk ik dat ze zonder talentenplan ook zo ver waren gekomen....
Maar ik kan het toch niet laten om niet te stemmen..ik denk dat ik op Inge Coenen stem. Ik ken haar verder niet (niemand trouwens), maar zover ik uit haar stukje in de P&S kan opmaken is zij bij het begin begonnen..

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:25

ik heb op Thamar Zweistra gestemd. Geen kapsones, ook geen ouders met een hoop geld, heeft enorm veel talent, heeft met hard werken bereikt wat ze nu is. stond met haar pony bij de heer Van Lieren en ze deed daar van alles mee.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:41

Citaat:
Wie? Harrie of Jack..
Ik dacht trouwens dat Jack altijd wel van paps goede paarden en pony's kreeg.


Ook allemaal jonge pony's begonnen hoor, dus die kan iedereen kopen een groene goede pony, hoef je geen bakken geld voor neer te leggen.

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:42

ik ga helemaal met Petraaken mee.

Thamar is een groot talent, helemaal op de bodem begonnen. Voor iemand met zo'n talent (zonder rijke papa)wordt het goede paard vanzelf wel aangeboden en worden de kosten ook wel betaald. Menig hengstenhouder zullen voor haar in de rij staan. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:03

Citaat:
Ook allemaal jonge pony's begonnen hoor, dus die kan iedereen kopen een groene goede pony, hoef je geen bakken geld voor neer te leggen.

iedereen?
Goh fijn dat ik dat weet ;j

Ik heb zelf mijn paardrijlessen bij elkaar verdient omdat mijn alleenstaande moeder dat met veel werken niet voor mij kon betalen.
Laat staan een pony

En zo zijn er heel wat meer, net als mij.
Dus denk niet te makkelijk dat mensen dat wel kunnen kopen.

Suzan1

Berichten: 1506
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:00

Citaat:
Ook allemaal jonge pony's begonnen hoor, dus die kan iedereen kopen een groene goede pony, hoef je geen bakken geld voor neer te leggen.


Je hoeft zelfs helemaal geen eigen pony te hebben. Op een verzorg- of manegepony wordt ook wel het talent ontdekt. Als je dan werkelijk zo goed bent, ziet iemand dat heus wel en zul je best kansen krijgen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:01

Franske schreef:
Ook allemaal jonge pony's begonnen hoor, dus die kan iedereen kopen een groene goede pony, hoef je geen bakken geld voor neer te leggen.

Typisch weer zo'n opmerking van iemand die nog nooit zijn eigen boontjes gedopt heeft of vaart op de steun van paps en mams. Nu gun ik je dat van harte maar realiseer je wel dat je je in een uitzonderlijk luxe positie bevind!
Een pony aanschaffen en onderhouden is niet voor iedereen weggelegd, voor veel gezinnen zijn manege rijlessen al te duur, dat is gewoon een feit.

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:09

ik stem op tommie visser...die verdient een kans om te laten zien wat hij met zn paarden waard is!
hij heeft verder ook nog niet zoveel gedaan geloof ik...
en men zegt dat ik mijn rijden met hem kan vergelijken Bloos!

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:12

oja,harrie smolders vind ik ook erg goed!!!(lees stukje p&s)ongelooflijk wat hij kan,haha!ga zo door harrie!

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:38

gyzmo schreef:
Misschien op het meisje dat eventing rijd. Van Mechtelendonk ofzo??
De rest vind ik een beetje kouwe kak. Ik heb bv. Petra zien rijden, maar zo bijzonder vind ik het niet. Vind het er eerder slordig uitzien... Als je die ziet op het voorrij terrein... Om over anderen maar niet te spreken...


Chantal Megchelenbrink? Ook zij heeft al een heleboel incl stal . Is Orun All Round instructrice etc etc. Een stal met 45 boxen. Sorry, maar alles is aanwezig voor haar. Maar dat is mijn bescheiden mening.

Verder heb ik nog niet gekeken maar in het talentenplan zouden juist die mensen moeten komen die geen vrachtwagen vol paarden heeft!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 20:41

Chantal Megchelenbrink is niet geselecteerd hoor,
wel is Annemiek Wieken van eventing geselecteerd!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antgillya, Geertema, goldenarrow, GrapeshotBot, Janyne, Pellelilly, Ruai, Texas02 en 123 bezoekers