Nieuwe kleur anky pad..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:47

Ik heb er gisteren een aangeschaft voor Silly: lekker saai, de donkerblauw-bijna-zwarte.

Natuurlijk bestaan er geen bijpassende bandages, dus heb ik een ieuw setje zwarte Kieffers gekocht. Die nemen een klein beetje kleur aan zodat het net kan Haha!

Het staat Silly zooooooooooooooooooo mooi... jammer dat ik geen scanner heb! Haha! Haha!

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:31

En haar dan onder de scanner drukken? *LOL*

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:01

waarom zijn die dingen toch zo duur Tong uitsteken

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:04

Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!
Ik was vandaag bij de Hypo, heb er heel lang mee in mijn hand gestaan (met de bandages natuurlijk), maar ik had al een dure broek gekocht, dus heb thuis even mijn financiële situatie erop nagekeken (student, hè!), en de volgende keer als ik er ben, koop ik het setje! Aaah... het is zóó gaaf!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:33

Ik heb mezelf er van overtuigd dat ik ook een Anky setje wil Haha!
Een leuke pad en een paar mooie bijpassende bandages.
Nu weet ik eigenlijk alleen nog niet waar ik die kan halen hier in het oosten (Oldenzaal e.o.) Verward

De kleur wordt waarschijnlijk heel zacht/licht bruin

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:51

Misty Green is irl veel anderser (is dat een woord? Tong uitsteken) dan op die foto!
Op de foto lijk het groen, irl is het een soort van heel licht groen, nog lichter dan mint...

Ik wil gewoon een witte Anky pad (of een andere "neutrale" kleur), maar nee, mams wil persé Misty Green, en volgens mij is dat helemaal niet mooi op Tervano...

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:11

Aaah ik dacht echt dat het keilelijk was die kleur, toen ik het bij indoor brabant zag liggen, maar zo 'in gebruik' issie echt super!! Haha!

Helaas heb ik niet zoveel centjes voor een shabrak Tong uitsteken op de 2ehands markt in nuenen (is bijna Kwijl Haha!) maar eens kijken of iemand hem al weer beu was Schijnheilig

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:12

Waar ligt Nuenen? Is dat vanaf Dordrecht een beetje te doen?
Is dat een 2e hands paardenspullen markt ofzo?

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:28

Nuenen ligt in Brabant Haha!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:33

Ja, maar waar ergens in Brabant? Wat is een grote plaats die daar in de buurt ligt?

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 13:00

Feetje schreef:
Misty Green is irl veel anderser (is dat een woord? Tong uitsteken) dan op die foto!
Op de foto lijk het groen, irl is het een soort van heel licht groen, nog lichter dan mint...

Ik wil gewoon een witte Anky pad (of een andere "neutrale" kleur), maar nee, mams wil persé Misty Green, en volgens mij is dat helemaal niet mooi op Tervano...


Betaald mams ook?

Als dat zo is, ga je schamen dat je zeurt om een kleurtje Clown .

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 13:03

Idd. Lees ik nu pas ja. Ik wou dat mijn mams Anky dekjes kocht (Of uberhaupt iets voor mijn paard).
Zelfs als ik jarig ben en ik vraag wat voor mij paard, geeft ze altijd iets anders, of een kado bon als ze het echt niet weet. Ze zal nooit paardenspullen kopen of geld geven dat ik iets kan kopen. Ik ben dan tenslotte jarig, en niet mijn paard' Zoals mijn moeder dat zo mooi kan verwoorden...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:53

Anoukie"]
[quote="Feetje schreef:
Misty Green is irl veel anderser (is dat een woord? Tong uitsteken) dan op die foto!
Op de foto lijk het groen, irl is het een soort van heel licht groen, nog lichter dan mint...

Ik wil gewoon een witte Anky pad (of een andere "neutrale" kleur), maar nee, mams wil persé Misty Green, en volgens mij is dat helemaal niet mooi op Tervano...


Betaald mams ook?

Als dat zo is, ga je schamen dat je zeurt om een kleurtje Clown .
[/quote]

Half half Haha!
Maar als zij Misty Green wil mag ze em zelf kopen geloof ik Bloos
Als ze hem zelf koopt moet zij het lekker zelf weten, dan bemoei ik me er ook niet mee Tong uitsteken
Ik heb ook een lila Br shabrak waar zij het niet echt mee eens was, nou dan rijdt ze er toch lekker niet mee? Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:00

gyzmo schreef:
Ja, maar waar ergens in Brabant? Wat is een grote plaats die daar in de buurt ligt?


Eindhoven Haha! volgens mij ligt dordrecht wel ver weg, maar het is de moeite waard nou ja vind ik dan

oooooh ik kijk er al weer zo naar uit he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:12

dan ga ik ook eens een keertje naar ruyters voor ruiters.
ik werk tegenwoordig namelijk in Son en volgens mij is Nuenen daar niet zo ver vandaan!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:17

Nee nuenen is vlakbij dan! Het is zoiezo niet zover vanaf hier (vlakbij sonniushof)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:40

mm dan ga ik over een paar weken is een keertje daar mijn loon spenderen, wil ook een leuk setje en moet hard nodig een bontje voor onder mijn zadel.
ik heb er een van 5 jaar oud en toen vond iedereen het stom dat ik er mee reed, hij is nu zwaar versleten