is heel zielig!zeker lezen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:14

samantha23 schreef:
Kan iemand t mij uitleggen? Blond


Oh heel eenvoudig. Er was een pony die ze niet mocht verzorgen maar ze ging hem toch stiekem borstelen en aan de hand springen maar nu is hij dood.
En toen mocht ze hem een maand verzorgen en daarna inrijden maar de maand is nu om (of nog bezig daar ben ik zelf niet uit) en ze mocht wel de wei ingaan.
en toen had ze het verzonnen en had ze helemaal niet gesprongen en mocht ze hem niet inrijden van de eigenaar en had ze alleen foto's getrokken. volg je nog?

Lovelygirly, als je van het begin de waarheid had gezegt(en als dat laatste de waarheid echt is want ik weet niet wat te geloven) dan had je helemaal niet van die botte reacties gekregen en zal iedereen aardig hebben gereageerd. Maar aandacht trekken is totaal niet nodig hier bokt, je maakt het alleen maar moeilijk voor jezelf nu

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:16

Nou mevrouw maakte er een heeel mooi verhaal van:

Verhaal 1: ZE wou een pony verzorgen mocht niet en toch ging ze de wei in ze sprong met hem aan de hand poetsen hebben, ze hadden het heel leuk samen'' ze speelden met elkaar''Later vond ze het paardje dood onder een zeitje.

Verhaal 2 ( na reactie dat je NIET in andermans wei mag komen):
Ja ze mocht wel in de wei en niet verzorgen.

Verhaal 3 ( na reactie dat ze het nu helemaal niet meer geloofden)

Nou ik vertel de waarheid en ben 1 keer bij hem in de wei geweest om een foto te maken en een keer naast het hek geaait.Ze dacht moet toch een beetje aandacht trekken...


Als het goed is is het zo.We wachten vol spanning tot de volgende aflevering van ''Penny girl THE MOVIE'' Clown

Leo

Berichten: 50158
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:21

En ik weet al wie de hoofdrolspelers zijn Schijnheilig

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:21

dola schreef:
Nou mevrouw maakte er een heeel mooi verhaal van:

Verhaal 1: ZE wou een pony verzorgen mocht niet en toch ging ze de wei in ze sprong met hem aan de hand poetsen hebben, ze hadden het heel leuk samen'' ze speelden met elkaar''Later vond ze het paardje dood onder een zeitje.

Verhaal 2 ( na reactie dat je NIET in andermans wei mag komen):
Ja ze mocht wel in de wei en niet verzorgen.

Verhaal 3 ( na reactie dat ze het nu helemaal niet meer geloofden)

Nou ik vertel de waarheid en ben 1 keer bij hem in de wei geweest om een foto te maken en een keer naast het hek geaait.Ze dacht moet toch een beetje aandacht trekken...


Als het goed is is het zo.We wachten vol spanning tot de volgende aflevering van ''Penny girl THE MOVIE'' Clown


jaaa *LOL* who's next Schijnheilig

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:23

jajaja iki kan niet wachten op[ deel 4

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:28

Jemig.... Ga lekker met z'n allen ergens anders spelen???
Als het zo vreselijk is, dan druk je toch op de TEM-knop? Heb er 1 melding over gezien, en het topic is al 5 pagina's.
Vind t een beetje naar hoe jullie hier behoorlijk gemeen aan het geinen zijn. Wat je zegt ben je zelf, beetje dimmen ajb!