Pony's uitgebroken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Pony's uitgebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 19:17

Wat ik vandaag nou weer had... Scheve mond
Ik wilde Loeske in de wei bij een andere shet gooien, zodat ze niet alleen stond te hinniken als ik met
Twister zou gaan rijden...
Ik kom dus bij de wei aangelopen, en roep de pony's... Twister hinnikt en komt keihard aangedraaft... Maar ze stop dus niet!!! Ze vliegt dwars door het stroomdraad heen en Loeske er dus achteraan... Hyper!
Daar sta je dan... Loeske vloog zelf gelijk de wei bij de andere shet in, zodat ik daar niet meer naar om hoefde te kijken... Maar Twister vond het wel leuk om mij nog even dwars te zitten... Ik kreeg haar dus niet meer te pakken... Ze bleef maar rondjes tussen de wei en de stallen rennen en ze reageerde niet op biks gerammel... Verward
Uiteindelijk heb ik haar wel de wei van de shet waar Loeske ook stond in kunnen jagen, zodat ze niet de weg op zou rennen...

Tot overmaat van ramp kwam daar dat verrekte pennymeisje (zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=213444) nog aangelopen met een zak brood ''Waar zijn de pony's??''
''Die staan daar maar ik wil niet dat je er naar toe gaat!!''... Gelukkig liep ze braaf weg... Schijnheilig

Wat een dag, vraag me af waarom ze nou niet stopte en of ze dit nog een keer zal doen... Verward
Heeft iemand anders ook wel eens zoiets meegemaakt?

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:15

Nee nog nooit meegemaakt, wel eens dat ik zelf ( ik was 11!! Tong uitsteken ) samen met een ''aktie'' groep,paarden naar een andere wei gingen zetten, omdat we het zo zielig vonden dat ze geen gras hadden.

Je bent dan nog zo jong dat je niet echt beseft dat het niet netjes is, en mischien zelf gevaarlijk om in een wei met vreemden paarden te gaan.

Het leuke is dat ik een half jaar later de paarden daar verzorgden Lachen

Maar wel schrikken dan, gelukkig is het goed afgelopen, wat raar dat ze erdoorheen gingen Verward Hadden ze je zo gemist Knipoog

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 23:01

dola schreef:
Nee nog nooit meegemaakt, wel eens dat ik zelf ( ik was 11!! Tong uitsteken ) samen met een ''aktie'' groep,paarden naar een andere wei gingen zetten, omdat we het zo zielig vonden dat ze geen gras hadden.

Je bent dan nog zo jong dat je niet echt beseft dat het niet netjes is, en mischien zelf gevaarlijk om in een wei met vreemden paarden te gaan.

Het leuke is dat ik een half jaar later de paarden daar verzorgden Lachen

Maar wel schrikken dan, gelukkig is het goed afgelopen, wat raar dat ze erdoorheen gingen Verward Hadden ze je zo gemist Knipoog


Haha... Klinkt erg penny... *LOL*
Vond het ook een rare actie van Twister... Het gekke is dat ze volgens mij helemaal geen schok heeft gehad terwijl de bedrading echt wel goed is en het apparaat ook... Verward Hoop dus niet dat ze het nog een keer in dr hoofd haalt...

Mystylove
Berichten: 262
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 23:22

Raar ik heb eens met koeien gehad die dwars door het draad liepen en die stonden voor mijn neus in een keer schrikken