Ik ga Charmotte waarschijnelijk weer verzorgen!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Charmotte

Ik ga Charmotte waarschijnelijk weer verzorgen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 20:26

Ik zat al heel lang te twijfelen om weer te gaan vragen of ik Charmot weer mocht komen gaan verzorgen.
Maar aangezien ik door een nogal rare/vage toestand niet meer kwam had ik daar niet zoveel zin in, had een beetje verwacht dat de eigenaar of niet zou reageren of heel bot...

Sinds vorige week ben ik gestopt met de paarden die ik verzorgde en ben dus weer paardloos.
Toen kwam ik het emailadres van de eigenaar van Charmotte tegen, en ik dacht; ik stuur gewoon een mailtje en dan zie ik wel Lachen

Gewoon gevraagt hoe het met Charmot ging en waar Bucephala was en dat hij Charmot maar een dikke knuffel van me moest geven.
Kreeg ik net een mailtje terug dat Bucephala verkocht is Verdrietig echt jammer want het was zo'n lieverd. Maar het gaat goed met haar en ze is al veel minder brutaal Haha!
Hij schrijft dat hij het leuk vindt om wat van me te horen en of ik zin heb om nog wel eens te komen Lachen
Met Charmot gaat het goed, maar ze staat nu alleen, dat is wel zielig...

Maar ik heb terug gemaild met het idee om eventueel weer een shetlander te nemen (Bucephala was geen Shetlander, maar haar veulen, voor Bucephala er was stond ze wel met een shetlander), misschien wel erg brutaal maar ik vindt het echt zielig dat ze zo alleen staat.
Is ook eigenlijk de enige reden dat ik haar weer wil gaan verzorgen, want ik kan verder niet veel met haar doen, behalve poetsen, wandelen, enz.
Maar het gaat mij erom dat ze weer wat meer aandacht krijgt Ach gut

Charmotte 4-ever!!!

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 10:06

Wat leuk voor je! (en vooral voor charmotte natuurlijk Knipoog )
Ik hoop dat jullie het weer heel gezellig krijgen samen! OK dan!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:44

Gewoon doen joh! Alleen poetsen en wandelen is toch ook leuk?
Mijn verzorgpony kan ik nu in de lente ook alleen losgooien in het bakje, beetje opjagen, wandelen, en poetsen. Maar dat vind ik ook hartstikke leuk, en mijn verzorgpony zelf vind het ook gezellig, en in de zomer mag ik op hem rijden (dan is de rijbak er).

Dus ik zou het gewoon doen, veel succes ermee! Lachen

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie