fijn die grondbalkjes....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

fijn die grondbalkjes....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 16:06

Ik ben de laatste tijd druk bezig met lijntjes springen, maar nu hadden we gewoon 1 hindernis met een galopbalkje ervoor zodat we goed uit zouden komen OK dan! . Je zou denken dat moet geen probleem zijn toch? Zo dacht ik er tenminste over, maar mijn pony kwam niet uit op het balkje of iets dergelijks en bedacht dat hijhet balkje en de hindernis ook in eens kon nemen. daar was ik dus een bijna een zandruiter. Het balkje lag niet te dicht bij de hindernis. De anderen die ook aan het springen waren en groter zijn dan mijn pony kwamen nl wel uit Huilen .Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Ik heb dit lang geleden nl ook al eens gehad.


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:10

klopt de afstand is dan idd niet goed afgestemt. Dat is schrikken he mankeren jullie niets?

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 16:17

Nee, hoor. We zijn er daarna gewoon weer overheen gegaan. Al was ik niet meer zo zeker van mijn zaak, maar het ging goed. Ik was meer verbaasd, dan dat ik het echt eng vond.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:47

Dat is schrikken zeg .. gelukkig is het goed afgelopen..

Maar ik denk toch dat het iets met de afstand te maken heeft ..

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Pomski

Berichten: 694
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:57

Nou Man, je weet in ieder geval dat ie breed kan springen.
Jammer dat ik het net niet zag. Cheese!

maaikes
Berichten: 25
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 00:08

ik heb het ook wel eens mee gemaakt vooral toen ik voor het eerst ging springen met mijn paard en geen hindernis gewend was was ie bang voor de balken en sprong ie er gewoon heel hoog over heen dus het hoeft niet an de afstand van de grondbaalk te liggen maar succes verder met springen en gelukkig is er niks ergs gebeurd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, Esperanza, Jet, Mark0919, Sting, SunnyHorse, Vagabondo, Waratje en 34 bezoekers