Paarden op vakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Paarden op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 12:16

Daar zaten we dan, ik in het gips en met een Burn Out, mams met een evenwichtsstoornis, en niemand dus om voor de paarden te zorgen.

Na een woeste zoektocht gisteren heb ik tijdelijk onderdak gevonden voor mijn dames. Omdat de stallen hier in de buurt vol zaten óf achtelijk duur waren, werd het een tochtje diep het Brabantse landschap in, naar Wanroij. (jaja, naast de KNHS tempel Knipoog )Ik wist van tevoren niet wat ik aan zou treffen, dus dat was spannend Haha!

Het bleek een boerderij te zijn, waarbij de man altijd wat met paarden had gehad. Nu hij zijn paardenstapel van 7 tot 2 in had gedamd, leek het hem wel wat om een centje bij te verdienen door pensionpaarden te plaatsen. De stallen waren prima, deze stal kan Jildau niet kapot krijgen (al begon ze meteen te proberen Lips are sealed gelukkig staat er tussen het huis en de paardenstal nog een varkensstal, dus heeft niemand last van haar gebeuk) en zo worden dagelijks met z'n 2en naar buiten gezet en uitgemet is inclusief, dus dat is hartstikke mooi.

Ondertussen gaat thuis de arbeid pas beginnen...binnen de maand dat ze weg zijn moeten er nieuwe stallen komen en het liefst moet de trailer ook af komen. Maar goed, nu de zorg voor de paarden er even niet is hebben we een hoop tijd over en die kan mooi daaraan besteed worden!

Ik ben in ieder geval blij dat mijn paardjes er voor een maandje prima bij staan! Ik zie het als een soort vakantie voor ze En ook wel een beetje voor ons natuurlijk Haha!
Laatst bijgewerkt door peeky op 25-03-04 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 12:27

Wat een verwennerij lekker 4 weken op vakantie Haha!
Fijn hoor dat het zo geregeld is! Heb je het toch wat rustiger en kan je lekker op je gemak aan de dingen werken waar je anders niet aan toe kwam.

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 12:35

lekker!!! hoef je je om de beide dames even niet druk te maken...even het hoofd vrij maken voor andere dingen..ben heel benieuwd naar de nieuwe stallen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 12:50

xena schreef:
ben heel benieuwd naar de nieuwe stallen


Ik ook *haha* Krijg die stallenbouwers haast niet te pakken, dus tsja...maar ik zal er eens flink achteraan gaan

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 12:50

peeky"]
[quote="xena schreef:
ben heel benieuwd naar de nieuwe stallen


Ik ook *haha* Krijg die stallenbouwers haast niet te pakken, dus tsja...maar ik zal er eens flink achteraan gaan
[/quote]


zweep erbij ~~}> Nagelbijten / Gniffelen

Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 12:52

Nou dat is een mooie oplossing zo. Rust voor jullie en vakantie voor de paardjes, wat wil je nog meer Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:53

Mooi dat je het zo vlot hebt geregeld Lachen En het klinkt echt als een goed adresje OK dan!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:39

Goed dat je het zo geregeld hebt. Dit berichtje klinkt ook al een stuk opgewekter dan je vorige bericht (over je burn-out). En wat heb je dat snel geregeld zeg.
Nu heb je lekker alle tijd aan jezelf en je weet dat je paardje er goed bijstaat en je kan langs wanneer je zelf wil, dus geen verplichtingen.
Veel sterkte en ik hoop dat je nu snel een beetje opknapt.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:31

mooi! neem je op je volgende bezoekje een camera mee?