Wat moet ik doen én mag ik iets doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aa_yslander

Berichten: 128
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 17:54

ja ga ze bellen en overleggen...missgien mag je ervoor zorgen en het paard staat toch bij jou op de manege? misschien mag je het verzorgen en dan rijden en losgooien uitmesten en terug zetten e dan op je eigen paarden gaan rijden en de volgende dag weer op die gaan rijden en op je eigen paarden en beetje afwisselen als je niet genoeg tijd heb meer dan ken je misschein vragen of je een vriendin mag mee nemen die paarden ook leuk vind en misschien wil die je helpen met het rijden van jou paarden en voor dat paardje

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 18:29

eh... het is al geregeld!

Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 19:33

hahah ALET het is idd al geregeld. en aa_yslander het paard staat niet bij mij op de manege maar bij mij thuis op stal, dat veranderd de zaak zowiezo al maar toch het is allemaal goed gekomen!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:21

Zo ben ik aan Aranka gekomen...
Daar was ook al twee jaar niets mee gedaan en kwam hele winters de stal niet uit Boos! Dat vond ik toen al sneu...
Toen Andrew kreupel werd, en zij blijkbaar te koop stond en dat niet opschoot, durfde ik pas de stap te nemen om er langs te gaan en gewoon aan te bieden...
Bleek een heel leuk beestje te zijn!
En kon al heel snel er weer op klimmen... Ze bokt of steigert niet, ook niet als ze weken niet gereden is... Alleen wat druk soms... Ben blij dat ik me over mijn verlegenheid heen heb gezet!
Super dat die vrouw zelfs jouw lessen betaald joh! Geniet er maar van!