Onstuimig ritje

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mirtje27

Onstuimig ritje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 16:19

Ben net even een rondje geweest met mijn paardje. Het was nogal een onstuimig ritje.
Ze heeft de gewoonte om als er iets raars op het fietspad ligt b.v zand of schauduw van een paal dan gaat ze erover heen springen. Ze gaat dan zowat met 4 benen de lucht in. Dit deed ze vandaag dus wel een aantal keer. Heel fijn.
Gister was dat ook al zo maar toen dacht ik nog ze heeft de wind in haar hoofd, maar vandaag waaide het toch nauwlijks.
Ze heeft waarschijnlijk te veel energie. Vanaf december heeft ze 2 maanden stil gestaan en daarna mocht ik alleen stappen. Ze heeft slijtage in haar spronggewricht. Ze heeft nu spatbeslag. Vandaag weer heel even een klein stukje gedraaft. In het begin ging het nog een beetje onregelmatig maar later ging het toch best redelijk.
Soms denkt ze dat ze nog 10 is volgens mij. In het land kan ze ook nog zo tekeer gaan.

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:28

haha, lekker vrolijk paardje Haha!
Jammer dat ze al slijtage heeft.

mirtje27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 16:32

ja dat is zeker jammer, maar ze wordt in mei ook 24 dus dan mag je wel wat gaan mankeren he (het liefst niet natuurlijk) maar,ja je kan er niets aan doen helaas.
Gelukkig kan ik in ieder geval nog wel een rondje stappen en misschien nog een beetje draven als het goed gaat.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:38

Haha wat een ondeugend dier, maar snap dat dan toch .. zo'n schaduw is toch heeel eng ! wie weet wat voor monsters er in zitten >;) !

Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

mirtje27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 18:18

Ja stom he van me dat ik dat niet snap. Gelukkig heeft ze nog een beetje pit, is toch een goed teken he op die leeftijd. Niet dat ik het altijd leuk vind om van die rare sprongen te maken. Zo heeft ieder paard wel wat.
Ze is dus voor de meest onzinnige dingen bang en trekkers, vrachtwagen etc daar geeft ze niks om. Daar ben ik toch wel blij om hoor.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie