Ik heb een bijrijdster, verzorgster!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15464
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Ik heb een bijrijdster, verzorgster!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 18:28

Ik was sinds enige tijd op zoek naar iemand die me kon helpen met het inrijden, longeren van Norita. Ik krijg 1 tot 2 keer in de week les, maar de rest van de dagen sta ik er alleen voor. Toch wel lastig met een jong paard om gelijk zonder enige begeleiding erop te gaan zitten.
Ik kreeg al spontaan visioenen van tegen de bakrand aan liggen en paard er vandoor gaan Verward

Ik heb gekozen voor iemand die toch veel jonger is dan ik zou willen. Ze is 13, ik had mijn twijfels. Heb dus eerst gekeken hoe ze reed op haar eigen pony, dit deed ze echt heel erg goed. Ze was rustig en zat rustig. Oke geen Z2 ruiter, maar dat ben ik zelf ook niet.

Toen zijn we naar mijn paardje gegaan, en Norita vond haar heel lief. Ze heeft gelongeerd, en alles ging perfect.

Dus ik ben heel erg blij, wanneer het klikt mag ze in de toekomst ook gaan rijden, maar nu nog niet.

Dus voor mij een topdag!

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:50

mooi hoor, hopen dat het goed blijft gaan.

Tamara

Berichten: 10447
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:56

Das fijn dat je iemand gevonden hebt! Nou hopen dat het in de toekomst net zo lekker blijft gaan!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:26

Wat goed dat je iemand hebt die lekker met je paardje aan de slag kan. Ik ben bij Cheyenne ook begonnen met longeren, wandelen en vooral veel poetsen en knuffelen. Dus had ik eerst al een band met Cheyenne voordat ik op haar ruggetje klom.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15464
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 20:49

Jennygirl schreef:
Wat goed dat je iemand hebt die lekker met je paardje aan de slag kan. Ik ben bij Cheyenne ook begonnen met longeren, wandelen en vooral veel poetsen en knuffelen. Dus had ik eerst al een band met Cheyenne voordat ik op haar ruggetje klom.


Dit wil ik ook graag. Ze heeft vandaag gepoetst en zij nam echt de tijd daar voor. Ik zag haar genieten..ik ben eerlijk gezegd iemand van snel, snel, snel.. Ik zag Norita tijdens de poetsbeurt ontspannen, ze ging zelf een beetje soezen...


Ik heb ook nog een heel gesprek gehad met moeders. Ik heb moeders gerustgesteld over de gevaren en de tijd die ze erin zou steken. Moeder was bang dat ze heel gevaarlijke dingen ging meemaken en niets meer aan school zou doen.. De gevaarlijke dingen zijn volgens mij allemaal al gebeurd, de tijd kan ze zelf bepalen. Dus geen problemen.