en toen kwam de waarheid naar boven.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:10

maar zolang je het zelf niet kan, zal je nooit weten of het echt kan Lachen ik kan je het nummer geven van iemand die 2x bij dolly is geweest, moet je maar even pb'en voor meer info...

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 22:27

als ik het zo eens aankijk heeft ieder zo zijn eigen mening over dit, mijn uitkomst is dat 50 % het gelul vind en 50% gelooft er duidelijk in.
Ik geloof dat er wel degelijk dingen zijn die voor andere verborgen blijven, het ligt er maar net aan hoe je, je zelf opensteld voor andere dingen. Ik ga nooit uit voor het normalen en standaard gedoe, er is veel meer en ik vond dat er een probleem was dat anders opgelost moest worden en dat probleem is tot nu toe opgelost via een bijzondere weg zonder druk en spanning.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:30

ik zou het leggen op 80-20 Knipoog 50-50 is wel veel... toen ik er bij ons op stal over begon geloofde niemand me, maar toen ze eenmaal de resultaten hoorden Lachen

Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:06

Het is nou eenmaal zo dat mensen het pas geloven als ze het zelf overkomt. Als je er niet in gelooft, prima! Als je er wel in gelooft denk ik alleen dat je een stuk verder komt, want het is je 'gegeven'. Het is een 'geschenk' dat jou wordt gegeven om dit paard te helpen. Noem me maar zweverig, dat deert me niet. Ik weet inmiddels heel goed waar ik het over heb. Scherps, ik vind dat je het heel goed doet en als er nog eens zo'n waarneming voor je wordt gedaan, je hoeft echt niet te twijfelen. Het is in het belang van het paard dat jij er wat mee doet. Heel veel succes ermee!

(En natuurlijk ben ik me bewust dat er veel 'kaf tussen het koren' zit! Vertrouw daarom altijd op jouw intuïtie, als je er een vervelend gevoel bij krijgt zit het meestal niet goed. Maar als er een rilling van herkenning door je heen gaat als iemand je een waarneming verteld, dan zit 't goed.)