Het gaat zo lekker!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Het gaat zo lekker!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 20:31

Naar aanleiding van [VvdD] Fysio is bij Gamble geweest wil ik toch even vertellen hoe het gaat!
Het zadel is aangepast en ligt nu een stuk beter, de fysio is vrijdag weer geweest en ze vond zn rug al veel losser Lachen We moesten er even op gaan zitten en ze zei dat we dus een verkeerde houding hebben, ze heeft uitgelegd hoe we moeten zitten en vanaf nu mogen we dus weer gaan rijden! Veel rechtrichten en niet teveel buiging vragen..
Ik heb vrijdag avond even een half uurtje gereden, goed geoefend op mn houding, viel nog wel ff tegen na zoveel jaar verkeerd zitten! Omdat ik zo met mn houding bezig was zat ik dus niet zo op te letten en ik zat niet zo stevig, Gamble sprong iets opzij dus toen hing ik ernaast! Hij schrok zo van me dat ie nog meer opzij sprong en daar lag ik dan in de blub Bloos Ach jaaa eens moet de 1e keer zijn!
Maar goed, vandaag weer gereden, mn houding was eigenlijk vanzelf al beter, en wat liep ie lekker zeg! Echt zo'n verschil met 2 weken geleden! Hij is zo lekker los, linksom voel ik nog wel dat ie wat moeite heeft maar dat werd na een half uur rijden ook al een stuk minder. Hij loopt zo lekker met zn koppie omlaag, kont eronder en een lekker schuimbekkie! Heb nog niet zoveel gedaan, proberen recht te richten en veel overgangen, beetje rustig weer opbouwen..
Ik heb jaren lang met pijn in mn rug gereden, en doordat ik nu anders zit (wat dus nooit eerder iemand tegen me heeft gezegd) heb ik gewoon bijna geen pijn in mn rug vandaag! Dus dat is voor Gamble zn rug ook veel beter!
Hoop dat t zo vooruit blijft gaan, over 2 weken heb ik mn eerste centered riding les van de fysio dus ik ben benieuwd!
Ik ben iig weer helemaal happy en hoop mn lieve paardje ook! *LOL*


Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 08:52

gelukkig dan maar dat de fysio is geweest he! dat voorkomt heel wat problemen in de toekomst denk ik en is natuurlijk veel fijner voor jou en je paardje! wel wennen he, je houding na zoveel jaar veranderen...veel succes!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 18:07

Ja zeker wennen! Heb al aardig spierpijn..

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 13:49

Fijn dat jullie weer aan de slag kunnen.
Bizar dat je zolang in een verkeerde houding hebt gereden. Gelukkig weet je nu waaraan je kunt werken.

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:36

Klinkt als een openbaring (en wat heb je jezelf dan al die tijd aangedaan, he?). Wat moet je nu dan precies anders doen?

Live is what happens to you while you're busy making plans....

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 20:53

Ik moet mn been meer naar achter leggen, dus een rechte lijn van schouder-heup-hak. Ik wist dat dat moest en dacht ook dat ik zo reed, nooit echt op gelet eigenlijk en t is me in al die jaren ook nooit gezegd.
Nu ik erop ga letten zie ik bij HAW echt heel erg veel mensen die hun benen tever naar voren hebben, dus ben gelukkig niet de enige die het altijd fout heeft gedaan Knipoog
Doordat ik nu mn benen een stuk naar achter heb veer ik veel beter mee en vang ik niet alle klappen met mn rug op.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:58

klinkt goed !! ja hele kleine aanwijzingen kunnen zo veel schelen !! Prettig hoor ! Succes ermee !

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 11:11

Lekker zeg Tamaar dat je zo'n vooruitgang boekt!
Niet alleen prettig voor jezelf maar zeker ook voor Gamble.
Succes!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kasmir en 93 bezoekers