Zadels gekeken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Zadels gekeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 15:23

Omdat ik nu echt zo`n inrijzadel heb voor Lucky ben ik alvast aan het kijken naar andere zadels..
Zelf waqs ik helemaal verliefd op het endurance-zadel van Norton..zat ook erg lekker maar had een vrij smalle boom en nu zou hij wel passen op Lucky maar dalijk als hij spieren gaat krijgen ben ik beng van niet Toen raadde zij een wintec aan ook ff proefgezten deze zat ook erg lekker maar wel 2x zo duur als die Norton terwijl ik die toch echt mooier vind!
Maar als Lucky dalijk alweer een tijdje onder het zadel is laat ik ze langskomen met zadels en als hij goed ligt even kijken of ze hem ook 2de hands hebben want ik vind het toch wel een hoop centjes Bloos


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:12

Ach je vind vast wel een leuk mooi goedkoop zadel voor luck hoor.. Lachen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 19:51

Ik zou ook gewoon even thuis laten passen. Proef zitten op een zadel haalt vaak niet zoveel uit, omdat een paardenrug heel anders is dan een zadelbok. Grote kans dat een zadel dat in de winkel lekker zit dat helmaal niet zit op je paard.
En idd, er zijn genoeg zadels, er past er vast wel eentje

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 20:02

Die Nortons hebben ze maar in een beperkt aantal maten he. Waardeloos is dat, want volgens mij zijn het best aardige zadels, net zoals Thorowgood. Heb je al naar dat merk gekeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 08:50

Ja maar ze hadden geen thorowgoods daar liggen! Ik heb hier wel een folder liggen...
Die endurance zedels vinnik toch het mooist! Ik zit nu ook in over die wintec..want die boom kun je toch verwisselen en dat is erg handig zeker omdat luck nog gaat groeien in de breedte (hoop ik)
Proefzitten op de paardenrug gaat voor mij (nog) niet op..ik kan nog niet op luck rijden..maar ik ben me alvast aan het orienteren..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje_1, desireeee_x, Duality, GoogleAdsense, KirstenHorse, Lente, Perros, Spaansepony, Vagabondo en 116 bezoekers