Gereden...in de storm...met een 4-jarige hengst...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Gereden...in de storm...met een 4-jarige hengst...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 16:33

En het ging super. Hij was totaal niet kijkerig. Super op mij gericht en heel ontspannen. OK dan!
Hij is 1x geschrokken, en dat was omdat er een deur dichtklapte. Tsja, dan mag het van mij ook wel. Het was niet zo heel erg hoor, 2 pasjes draf en toen weer lekker verder stappen.

Het was de 3e keer pas dat ik er op reed, dus ik vond het best wel spannend. Het is toch een jong paard, in een buitenbakn, met veel wind.
Hij was zo ontzettend cool en deed zo ontzettend zijn best. Ik heb zelfs een galopje gedaan, op beide handen. Haha!
En toen ik uitstapte keek hij echt heel trots. Zo van: zie je, ik ben hartstikke braaf.....Tong uitsteken

Ik ben helemaal trots op m'n ventje.... Lovers Lovers

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 16:42

zucht...
*schaamt zich nu heel erg met haar 17-jarige vossemerrie die al jaaaren onder het zadel is, al op tig plaatsten geweest en 10tallen trainingen "wapperende plastiek bijt NIET" waarmee ze er nog niet eens aan mag denken om met dit weer te gaan rijden want de halfomhoogvliegende tent van de buren is genoeg om een paar niet gevraagde hogeschoolkunstjes uit te voeren... Bloos *
Haha!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 17:05

ach ja, troost je er zijn nog meer paarden die met deze wind de kans grijpen om helemaal uit hun steker te gaan. en dan ben jij aan het tobben en dan rijd je buurvrouw, gewoon even 1e plaats op de wedstrijd.

Maar lekker hoor dat jij zo heerlijk heb gereden met dit weer. en nogwel met een 3 jarige

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03