b-brevet verplicht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 19:46

je moet ook geluk hebben van jury....

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-04 21:04

patos, bij wat rij je?

LRV, HROV, ...? of in nederland?

het maakt niet uit hoe hoog je rijdt in de dressuur, je moet en zal dat parcour van 90 cm springen! Haha!

ben je nou bvb k'zeg maar iets 40 jaar uit en rij je Z dressuur én je hebt van je 20e tot 25e meegedaan aan jumpings, dan volstaat een simpel briefje naar leuven om daar een vrijstelling voor te halen.

voor verdere info: www.lrv.be => opleidingen => brevettenwerking => b brevet.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 09:45

kattebeest schreef:
patos, bij wat rij je?

LRV, HROV, ...? of in nederland?

het maakt niet uit hoe hoog je rijdt in de dressuur, je moet en zal dat parcour van 90 cm springen! Haha!

ben je nou bvb k'zeg maar iets 40 jaar uit en rij je Z dressuur én je hebt van je 20e tot 25e meegedaan aan jumpings, dan volstaat een simpel briefje naar leuven om daar een vrijstelling voor te halen.

voor verdere info: www.lrv.be => opleidingen => brevettenwerking => b brevet.


bij de WVUR helpt dat niet en bij de VDR ook niet. Heb dat al nagevraagd. Waarom moet de LRV weer wat speciaals over hebben voor hun Z ruiters. Is natuurlijk wel eens goed voor hun Z-springruiters dat die zich weer eens op hun dressuur moeten letten.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:07

Ik hoefde voor mijn A brevet niet eens te springen!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 16:21

Citaat:
patos, bij wat rij je?

LRV, HROV, ...? of in nederland?

het maakt niet uit hoe hoog je rijdt in de dressuur, je moet en zal dat parcour van 90 cm springen!

ben je nou bvb k'zeg maar iets 40 jaar uit en rij je Z dressuur én je hebt van je 20e tot 25e meegedaan aan jumpings, dan volstaat een simpel briefje naar leuven om daar een vrijstelling voor te halen.

voor verdere info: www.lrv.be => opleidingen => brevettenwerking => b brevet.



Nee, ik rijd in Nederland. Maar aangezien ze met de Eu graag alles doorvoeren in de lidstaten, was ik even nieuwsgierig of dit ook in Nederland gaat worden toegepast.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 18:33

och petraaken, da's de LRV he Haha!

ik weet niet of dit in nederland toegepast gaat worden, maar
in sommige gebieden dien je al een A brevet ? te hebben om buiten te mogen komen.

Kijk, petraaken, je kan ipv Z ook bv L2 gereden hebben en enkele B-parcoursen toen je 18 was en op je 19e gestopt zijn en nu 55 zijn en terug op een paard kruipen, dan is een simpel briefke ook inorde.

ach ja, lrv he !