Pablo zijn fokker gesproken!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Pablo zijn fokker gesproken!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 16:47

Nadat ik van Yoline het nr had gehad van de fokker, vergat ik elke keer om te bellen. Nu was ik vanmiddag op tijd thuis en dacht laat ik even bellen!

Maar goed ik bellen en die mevrouw die vond het erg leuk dat ik belde! Alleen helaas helaas Pablo zijn mama is al een aantal jaar dood. Waarschijnlijk is Pablo het laatste veulen wat ze gehad heeft. Ze heeft toen een onsteking opgelopen in het achterbeen waardoor het niet reeƫl was om het paard na het veulen nog te laten leven. Ook had ze als 3 jarige al een ongeluk gehad (onder een varkensauto terecht gekomen) waardoor haar hoef eraf was dat is er op de een of andere manier wel weer goed gekomen mede door een natuurgenezer, maar de merrie was nooit meer rad geworden. En toen ze dus dragende was van Pablo die ontsteking en dat was teveel.

Als het goed is heeft Pablo nog 2 halfbroers van dezelfde moeder! Ben alleen vergeten te vragen of ze weet waar die staan .

Ik ga zeker een keer kijken bij die mensen om zijn oma te bewonderen de Elitemerrie Bengta!!

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:54

leuk dat je wel wat weet van zn familie! zielig van die moeder

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 17:05

Hoef eraf?

Dan neem ik aan dat dat een gedeeltelijke ontschoening was, want hoef eraf = dood paard.

Ipsilonka

Berichten: 5853
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 17:09

Ja, tja ik vond het ook een vaag verhaal! Die mevrouw woont in Friesland dus moest goed mijn best doen om alles te verstaan! Misschien als ik een keer heen ga dat ze dan foto's hebben van die merrie (dat hoop ik natuurlijk!) dat ze het dan wat duidelijker kunnen uitleggen.

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AbbyRabbit, FCSA, Gigixponys, Goldwynn, Jossie, kimmetje26, Macs, MairiMacBran, Mark0919, Pellelilly, Saintelette, SusanH en 39 bezoekers