Waaaaaaaaaaaaaaaah....:o

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Myrz

Waaaaaaaaaaaaaaaah....:o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 20:56

Hello Mensjes...
Vandaag ging ik met Roxanne naar Oeke...hele hete dag dus we gingen naar buiten met d'r! (natuurlijk!)
Ik ging eerst effe in de buitenbak inrijden en daarna ging Roxanne erop en pakte ik mijn fiets om mee te rijden. Haha!
We hadden afgesproken dat ik bij het ptt-meertje erop mocht. OP de heenweg ging het heel goed, ze was braaf enzo. Maar toen we in de buurt van het meertje kwamen vondt Oeke het wel genoeg geweest en ging klieren. Ze wou niet meer stilstaan en bleef maar lopen. Roxanne helemaal in paniek. We hadden d'r uiteindelijk maar tegen een heg laten lopen!! Verward
Toen ging ik erop, om terug te gaan naar de manege. De eerste 10 stappen gingen goed, en daarna ging ze steeds sneller en sneller, uiteindelijk zat ze in een snelle galop, ik kon Oeke egt niet meer houden....Het was echt zovan, Oeke: Ik richt me op de manege en ren erheen, hoe maakt niet uit, maar ik ren. Er kwam een autoweg, best drukke... Bloos! dus ik zat zovan, wat moet ik doen want dat beest bleef maar rennen, er kwam gelukkig op dat moment geen auto aan dus heb ik d'r tegen een heuvel laten stoppen en ben eraf gestapt....We liepen terug naar de manege met trillende benen.
Egt een ongeluks-dag want toen we klaar waren en Oeke stond weer "veilig"op stal gingen we nze fietsen pakken om naar huis te gaan. Toen Roxanne opstapte kwam er een hond aangerend die maar bleef blaffen tegen d'r. Later vertelde ze me dat die hond haar had gebeten. Het was gewoon zown manege-hond en hij liep los. (?!? Verward ) Lekker gevaarlijk voor die kleine kinderen die daar rondlopen!
gelukkig had ik tijdens de rit wel mijn cap op!

Vrijdag gaan we foto's maken!! Haha!
Laatst bijgewerkt door Myrz op 17-03-04 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Myrz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 21:09

Tog hou ik og wel van Oeke hoor Knipoog

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 07:47

Eng zeg!
Maar wat raar dat die hond als ie toch bijt nog gewoon daar los rondloopt Verward

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie