Barley uit de wei halen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-01 22:45

Dat is niet altijd makkelijk. Zeker als de andere nog mogen blijven staan.

vandaag dus weer een poging ondernomen. Vooraan is het echt een modderpoel. Ik wilde eigenlijk mijn voetjes droog houden dus ik voor het hek Barley geroepen. Iedereen reageerde maar Barley bleef mooi staan. Boyke de shet was het eerste bij het hek. Die wilde er wel uit. Maar die mocht dus blijven staan. Gelukkig kwam Barley ook aan gesjokt. Net buiten mijn bereik bleef ze staan. ik al mijn overtuigingskracht gebruikt maar ze bleef me heel lief aankijken.

Britt was intussen ook bij het hek. Die mocht er ook wel uit dus overhandigd aan de stalhulp. Britt wil niet door de plassen die die zetten af maar lande toch in de plas vlak voor mij. Mijn broek dus onder de modder. Barley besloot toen dat ze ook dichter bij kon komen. Ik pakte haar en ze stapte weer een pas naar achteren. Mij meetrekkend. *snik* stond ik dus toch in de blubber. Ik trek Barley uit de blub en toen ontsnapte Boyke. Nou ja die heb ik maar lekker zijn gang gelaten. Ik had Barley tenslotte nog vast. Haar dus maar op stal gezet en daarna weer terug om Boyke te vangen. Die liet zich niet een twee dre vangen. maar uiteindelijk toch gelukt zodat ik Barley kon gaan longeren.

Wat is ze toch eigenwijs he?

het longeren ging erg goed. Ze luisterde best wel goed dus ik was dik tevreden.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


assie

Berichten: 9477
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 23:01

hihi, komt me zooo bekend voor. Dan wil je 1 ezel uit de wei halen. Staan er nog tig geiten en schapen te dringen dat ze ook willen. En tot overmaat van ramp komt het kalf ook nog aangesjokt... Haha! . Dan heb je uiteindelijk de ezel er wel uit, maar ook de rest van de beesten. Heb je altijd wat te doen he *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 23:08

aaaah, arme Heike!! *LOL* Tjonge, zag al eerder dat Barley eigenwijs was, maar nu weet ik het zeker. Hihi, weet je zeker dat het geen Fjord is?? Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 00:02

Hahaha, fijn is dat hè. Vooral als er Shetlanders bij in de wei lopen, die glippen overal tussendor. Daarom heb ik nu bij onze wei een soort sluisje in het schrikdraad gemaakt bij het hek. Dan kun je dus eerst door de schrikdraadpoort, deze achter je dichtdoen en dan pas het grote hek open. Zo kunnen er nooit andere pony's meelopen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:53

haha fijn is dat he? Lodewijk doet dat ook altijd *zucht* paarden

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Celebi, turtlelito en 9 bezoekers