met Tinka naar de dierenarts *blij*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

met Tinka naar de dierenarts *blij*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 23:45

om te enten Haha!
Nou ze liep heel vrolijk het terrein op, tot de dierenarts buiten kwam en zei: "Daar is die enge mevrouw weer met haar naalden" ineens wilde ze wel erg graag weg Lachen , arme kleine.

Op mijn verzoek heeft ze nog even naar de longetjes geluisterd, na alle drama's van het afgelopen jaar was ik wel even benieuwd.
Nou geloof het of niet, maar haar longen zijn SCHOON!! De dierenarts stond me zelf verbaast aan te kijken want dat had ze nooit verwacht, echt top!! Ik stond echt met een brede *smile* daar, echt super!!

Bij deze de dierenarts onwijs bedankt voor de topzorgen van het afgelopen jaar OK dan! taartje is onderweg !!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 00:03

Super joh!
Wat moet dat een lekker gevoel zijn, te weten dat ze nu weer helemaal gezond is! OK dan!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 01:38

Wat goed zeg..!! gelukkig is ze weer helemaal gezond

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 07:41

wauw echt top!!
Gefeliciteerd hoor!
Geniet maar lekker van je gezonde paardje Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 09:53

Hartstikke fijn joh.
Enne dat ze er weer helemaal bovenop is gekomen is niet alleen te danken aan de DA, want ik heb al je verhalen gevolgd en je hebt er zelf ook echt alles aan gedaan.......jou paardjes mogen wel blij zijn met zo een lieve en zorgzame eigenaresse OK dan!

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:03

Wat super!!!!!!!!!!!!! Ik zit zelfs met een big smile door dit super bericht over jou kleine meid Lachen .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Dartel, DayDream21, dollyspikkel, Fee_, Lucia88, Lucy_121, Nef1985, Nicollevs, Pommier, TinusB, Xayah en 102 bezoekers