Het gaat echt niet goed met 1 van de paarden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:05

gelukkig wat een opluchting zeg Lachen OK dan!

Gulpje

Berichten: 8072
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 11:30

Jeetje wat een geweldige veearts ook zeg! Ontzettend goed dat hij even verder keek dan z'n neus lang is...als hij niet zo fanatiek was blijven doorzoeken in de hoeven had het er misschien heel anders uitgezien!

Ik ben heel blij voor je dat het zo goed is afgelopen!

Dees

Berichten: 18917
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 12:07

Zwelgje schreef:
Leuk, 2 voeten in een emmer!!


Gelukkig hoeft dat niet 1 en dezelfde emmer te zijn *LOL*

Wat een fijn bericht! Nu schijnt de zon pas echt mooi, of niet dan?!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 12:37

Dat je nog eens zo blij kan zijn met een hoefzweer!!!
Super nieuws!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 12:46

Ik ben inderdaad heel blij met een veearts die wat verder durft te kijken en niet meteen zijn diagnose klaar heeft.
Volgens hem kan je je namelijk met deze symptomen gruwelijk vergissen en is de diagnose "peesblessure" snel gemaakt!!
Ik moet er niet aan denken dat ik straks een onomkeerbare beslissing had moeten maken terwijl het over iets relatiefs onschuldigs ging!

Maar het is heerlijk om op een dag als deze te horen dat je paard binnen een aantal dagen weer aan de gang kan. Hij heeft welliswaar nog wel een tijdje last hebben van die twee zweren. Eentje is vaak al pijnlijk genoeg maar nu staat hij met maar liefst 2. En die van rechtsachter ziet er echt vies uit, bovenin zit gewoon helemaal geen straal meer. Er moet helemaal een nieuwe straal gevormd worden door het lichaam.
Ik kan me best voorstellen dat hij daardoor de afgelopen 2-3 maanden niet lekker in zijn vel heeft gezeten en ik maar denken dat hij "op" was en dat hij nooit meer iets anders dan licht recreatief gereden kon worden.
Kijk maar uit, ik wil weer de ring in met hem!!!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:08

Even een tip : Kijk eens op www.homeovet.nl voor een (homeopathisch ) middel voor de artritis.
Dit is het bedrijf van mijn baas, en hij heeft veel klanten die erg tevreden zijn.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:05

Wat een super nieuws!
En wat een geweldige veearts OK dan! Hadden we er hier maar zo eentje Schijnheilig

Succes van de zomer Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:43

Jeetje toen ik je eerste bericht dacht m dacht ik nee he...

Maar gelukkig valt het allemaal achteraf toch wel mee. Hopelijk knapt hij snel weer op en heeft hij er geen last meer van.
Goed hoor.

Succes met hem Knipoog

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 21:05

oh wat een fijn nieuws.
Zo'n hoefzweer is iets smerigs, we hebben ook zo is verschillende weken zitten te zoeken wat mijn paard had en ze werd maar kreupelder, eenmaal toen de zweer open was ( en de etter spoot er dus ook uit) was ze op een paar dagen terug helemaal de oude.