Dierenarts is langs geweest.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Xyris

Dierenarts is langs geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 18:32

Na toch een tijdje gehoest van mijn Beaut en dat ze toch wat mager is heeft de eigenaresse er toch maar de DA bij laten komen.
Nou, de dierenarts kwam en hij vroeg zich af waarom wij haar zo dun vonden :S hehe beetje apart vond ik, want je kan dr ribben tellen, maar hij zei dat ze er goed uit zag omdat er toch tuigerbloed in zit en ze dus erg breed gebouwd is. Dus naja, dan ben ik dus gewoon hangbuikies gewend Haha!
naja, betreft de hoest, ze heeft dus een verwaarloosde (ZIE BIJ VORIGE EIGENAAR!), soort van keelontsteking opgelopen.
Ben blij dat hij wat heeft kunnen vinden en dat het geen chronische bronchitis is... (had hier overigens al een ander topic over geopend enkele weken terug, maar kan em niet meer terugvinden) Dus nu een flinke antibioticakuur erin en een oppeppertje, vitaminenshot Haha!

Gaat dus binnenkort weer goed met mijn toppertje Knipoog

Benieuwd wat ik zoal schilder en ontwerp?
Tez art & design website
Tez art & design Facebook

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:35

fijn dat het tenminste niets ernstigs is!
ik hoop dat het snel weer goed gaat ( vast wel ) Lachen

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:55

Fijn dat je de oorzaak weet en dat het mee valt!

Wat betreft het te mager vinden, DA bij ons heeft ooit ook gezegd dat het wel mee viel toen we Tiko te mager vonden. Op dat moment zagen wij ook niet dat het zo extreem was, omdat je hem elke dag ziet. Maar als ik nu foto's terug zie Bloos! Beestje was echt broodmager Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie