Paarden met Rare gewoontes

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Paarden met Rare gewoontes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 18:08

Na aanleiding van het topic: huisdieren met rare gewoontes dacht ik.
eens kijken welke paarden er rare gewoontes hebben Haha!


Penny: shet die ik een tijdje verzorgt heb heeft een hele rare gewoonte Haha!

als je met haar door het bos wandelt pakt ze stokken van de grond en neemt ze mee Haha! Schijnheilig


Flame gaat onder het Bakdraad door >>naja bij ons op stal niet vreemd bijna iedereen doet het... toch vind ik het niet een geweldige gewoonte Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:14

Ruano van spikkel gaat op wandel met veegborstels Clown

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 18:16

een pony die ik rijd die wandelt in het weiland achter je aan... gewoon zonder halster ofzo.....
gaat ze je de hele tijd volgen Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:17

sofiekexxx schreef:
Ruano van spikkel gaat op wandel met veegborstels Clown


Oow , whaha ja ! Als ik bvb gekeerd heb en ik laat mijn borstel even tegen de muur staan , hup , meneer pakt die stok van de keerborstel in zijn bek en wandelt er mee weg Haha!.Hij vind dit zeer fascinerend Knipoog !
Laatst bijgewerkt door Spikkel op 15-03-04 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 18:18

Spikkel"]
[quote="sofiekexxx schreef:
Ruano van spikkel gaat op wandel met veegborstels Clown


veegborstels Verward Scheve mond ?? Eeeehm , HUH ?
[/quote]
haha... iets waar jij dus niks vanaf weet...

of vanaf wil weten Haha! kan ook Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:18

Xena pakt zwepen of borstels af,om daar mee te gaan zwaaien en weer los te laten,zodat ik ze vaak een aantal meter verder kan gaan oppakken...Ook geeuwt ze uitgebreid voordat ik het hoofdstel aan doe....Raar paard

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:26

mijn pony denkt dat hij een kip is, hij eet altijd het kippenvoer op Haha! voor de rest schiet me even niks mafs te binnen

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:39

Mijn paard heeft de rare gewoonte om je niet op te laten stijgen in de bak. Zolang je buiten de bak opstapt is er geen probleem en laat ze het toe maar in de bak is echt een probleem om er op te komen Verward Dus ik heb mezelf maar aangeleerd om vanaf m'n paard de bak dicht te kunnen doen

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:40

Doenja likt overal aan wat ze ziet, mij, paarden, zand, palen, muren noem maar op..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:45

Lucky is een hondje en moet overal aan ruiken..kleren, haar, grond, zand enz..! Hij kan nu ook al voorkomen als een hondje en met zichzelf wandelen..neemt hij zelf het touw mee!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:20

lonnie schreef:
mijn pony denkt dat hij een kip is, hij eet altijd het kippenvoer op Haha! voor de rest schiet me even niks mafs te binnen


Doen ze bij ons ook altijd Haha!. Die bij ons vreten alles , zelfs chocomelk , cola , fanta sapaya eeehm... en noem maar op Haha!, oh ja getoast brood (dat mag je trouwens niet dagelijks doen en ook niet zo heel erg veel).

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:58

mijn paard murmelt de hele dag. al loop je 10 keer van haar af en weer terug, dan gaat het echt elke keer van murmeldemurlel, hallooo!!ben je er weer?

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Sambo

Berichten: 606
Geregistreerd: 22-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:45

Mijn paard propt al haar hooi is de waterbak waarna ze er weer alles uit gaat vissen om het alsnog op te eten.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:52

rare gewoonte die ik haar probeer af te leren: overal in happen.
Verder gaat ze regelmatig op de spuitplaats of op stal helemaal gestrekt staan, zoals amerikanen hun hengsten op stellen.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:55

die van mij geeft voetjes als die iets lekker wil of heel veel aandacht wil en ook geeft hij kusjes als die wat lekkers krijgt het vorige baasje heeft hem dat aan geleerd

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 00:08

Ragne blijft tegenwoordig na het rollen fftjes liggen (met d'r benen onder zich gevouwen) en tevreden om zich heen kijken..poepoe...mevrouw is moe! Haha!

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 00:34

die van mij heeft er lol in om overal op te gaan staan zoals picknick tafels, hindernis balken, bakrand etc. ook zeer favoriet: met zwepen slepen en op teugels kauwen.

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:28

Apachee staat nu sinds drie weken snachts op stal.
Ivm met de hoefbevangenheid die ze heeft gehad ,en ik durf haar niet meteen weer 24 op 24 op de wei te laten.
Iedere morgen als ik kom zegt ze me goedemorgen,ook als ik tien keer opnieuw binnen kom met een gietertje om het water by te vullen..
Lachen ..
En ze rekt zich iedere keer helemaal uit,en maakt een soort van buiging..
Net of ze voor me buigt en zegt;welkom ,mijn edele baasje!!!

_Roos_
Berichten: 456
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 10:21

Als ik Camaro ga halen gaat hij eerst,
Poepen en plassen dan komt hij Verward
En als ik een stukje aan het wandelen met (als ik erop zit)
Vind hij het niet gezellig en dan keert hij om en wandelt rusig naar huis
(soms rent hij naar huis Haha! )

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 11:55

Mijn paard denkt graag zelf mee Lachen
Zo hadden we eens in draf kleine rondjes om paaltjes geoefend. De eerstvolgende buitenrit ging hij dus bij het eerste paaltje (van een verkeersbord) daar vrolijk (en onverwachts!) in draf omheen.

Ook na een paar keer teruggaan naar stap bij het passeren van een voetganger of fietser en daarna weer aandraven, weet hij het allemaal al wel en doet het het alvast liefst vóór ik de kans krijgt de hulpen te geven.

Verder heeft hij de eetgewoontes van een vuilnisbak, hoewel magnums toch wel zijn absolute favoriet zijn!

*Het leven is te kort om moeilijk te doen!*

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 12:02

Cloverdale schreef:
een pony die ik rijd die wandelt in het weiland achter je aan... gewoon zonder halster ofzo.....
gaat ze je de hele tijd volgen Haha!


Camble is er ook zo één..
Dan denk je, ik zal ze even loslaten in de piste, dan kan ze lekker uitleven, nee hoor, gaat ze je de hele tijd volgen, de hele piste door..
Begin ik te lopen, draaft ze mee Haha!
Dan loop je naar de uitgang van de piste, zit er zo'n paard achter je aan Haha!

Oja en ze houd me ook altijd, maar echt altijd in de gaten..
Ik moet ze niet eens roepen als ik door de gang loop, ze staat te wachten aan de staldeur. Dit weekend wou er een jongen haar uitstappen, best hoor. Ging ze me eerst weer volgen Haha! en daarna elke keer als ze mij voorbij liep, keek ze naar mij: Wat doe jij daar en die jongen op mij?

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 13:36

Harry tilt als hij een snoepje wil altijd z'n rechtervoorbeen op en als hij gekieteld word op z'n litteken van z'n castratie dan gaat hij net als een hond z'n achterbeen optillen naar buiten toen geen gezicht Knipoog

...Dreaming with my eye's wide open...

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:00

wij hebben een paard gehad die liep met wijnflessen rond en dan op en neer gaan met zijn hoofd

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:45

Sevin poept in zijn voerbak Boos!

En hij is heel muzikaal, hij staat altijd met zijn bovenlip tegen de deur aan te trommelen, of gewoon te klapperen met z'n lippen.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:53

Manon schreef:
En hij is heel muzikaal, hij staat altijd met zijn bovenlip tegen de deur aan te trommelen, of gewoon te klapperen met z'n lippen.

Ja dat doet Hardy ook!!
Hij heeft ook een jerrycan aan een touwtje om mee te spelen, een soort van Jollybal maar dan zelfgemaakt Lachen en die pakt hij dan tussen zijn tanden en dan gaat hij langs de rand van zijn boks...Klinkt net of hij aan het zagen is Lachen
Ook duwt hij de klepel van de drinkbak in, er komt dan dus water in het bakje. Normaal drinkt een paard dat water op, maar hij duwt hem alleen in, conclusie een natte stal. We moeten dus het water afsluiten als we niet thuis zijn, anders kunnen we zwemmen als we terug komen!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny95, JornaR, Mark0919, Sjafrane, tienus63 en 37 bezoekers