Neerkijken op anderen (discussie)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:06

Sonja"]
[quote="Sjuimpje schreef:
(afgelopen weekeinde heb ik wel wel weer 'bewezen' dat ik niet alleen maar op hoogbenige sportpaarden hoef te zitten.)


Tong uitsteken Vertelvertel, wat heb jij gedaan van 't weekeinde? Haha!
[/quote]

Volgens mij heeft ze op het bonte breedbek-tankmonster van Smurf gereden...

(en ik baal toch ZO dat daar geen foto's van zijn...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:08

Citaat:
zonder enige vorm van prestatie druk

dus een wedstrijdruiter, die wel een prestatie verwacht vind je niks?

Ook prestatie vragen kan op een eerlijke manier Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:16

ArwenLune schreef:
Volgens mij heeft ze op het bonte breedbek-tankmonster van Smurf gereden...

Jeps, zonder zadel Haha!
Èn ik heb een stukje gereden op de Tinker van Lissalover Tong uitsteken

Wellicht komen er nog een keer foto's, ik heb met Smurf afgesproken dat ik nog een keer terug kom als ze hem gewassen heeft een een mooi setje klaar heeft liggen Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:17

Wb het het neerkijken op mensen,
ik kijk op niemand neer...
Ik kijk wel tegen veel paardenmensen op.

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:20

runningkawa schreef:
Citaat:
zonder enige vorm van prestatie druk

dus een wedstrijdruiter, die wel een prestatie verwacht vind je niks?

Ook prestatie vragen kan op een eerlijke manier Lachen


Nee RK, je trekt mijn reactie uit z'n verband. Ik schreef dat ik respect heb voor een ieder die respect heeft voor het paard en eerlijk, vriendelijk en verantwoord met paarden omgaat. Hoe die personen daar invulling aan geven, kan me geen re*t schelen. Of je nou wedstrijdruiter bent en leuk met de dieren omgaat of alleen puur recreatie rijdt, maakt mij dus niet uit. Alleen is paardrijden voor mij ook echt een sport, waarin ik graag presteer. Die mensen die ook kunnen paardrijden puur voor de hobby, voor de lol, voor de ontspanning, die zo puur genieten, daar kan ik juist veel respect voor hebben. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen of minder respect heb voor een wedstrijdruiter die op een leuke manier met paarden omgaat.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:33

Sjuimpje schreef:
Jeps, zonder zadel Haha!
Èn ik heb een stukje gereden op de Tinker van Lissalover Tong uitsteken

Wellicht komen er nog een keer foto's, ik heb met Smurf afgesproken dat ik nog een keer terug kom als ze hem gewassen heeft een een mooi setje klaar heeft liggen Schijnheilig


...en heb je d'r ook gelijk even de passage, piaffe en appuyment-knopjes opgeschroeft? Clown

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:49

Citaat:
Wellicht komen er nog een keer foto's, ik heb met Smurf afgesproken dat ik nog een keer terug kom als ze hem gewassen heeft een een mooi setje klaar heeft liggen


*Smurf knikt instemmend*


Citaat:
..en heb je d'r ook gelijk even de passage, piaffe en appuyment-knopjes opgeschroeft?


als ik geweten had dat Sjuim zou komen, had ik de schroevendraaier klaargelegd

Maar ff ontopic, ik heb het afgelopen jaar ontzettend veel commentaar gekregen van Jan en alleman, de ene vond dat ik een lelijke te dikke Tinker had, de ander stoorde zich eraan dat hij zo op de voorhand loopt, toontredend is, hij heeft een "raar"(boomloos) zadel op, ik stap hoofdzakelijk enz. enz.

Er is zelfs een keer iemand langsgeweest die zich in alle onschuld afvroeg waarom mensen in vredesnaam een Tinker, Fjord, Haflinger of Noriker aanschaffen??????? Daar kan je toch nooit IETS mee bereiken, je komt de B er nog niet fatsoenlijk mee door..... die persoon had niet in de gaten dat je ook nog op andere manieren dan dressuurmatig lol met je knol kan hebben Scheve mond

Als ik iemand zie trainen met een dressuurpaard en zo lekker gemakkelijk, als vanzelf in galop aan zie springen, dan zie ik wel eens groen en geel van jaloezie Party!! , maar het is een keuze, ik heb gekozen voor een zwaar stappaard en een fatsoenlijke galop krijg ik er dus niet uit........gaat Sjuim de volgende keer doen als ik de digi in de aanslag heb Cheese!