keelontsteking+koorts = naar toneelstuk vanavond?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

keelontsteking+koorts = naar toneelstuk vanavond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 16:13

nou, de titel zegt het al, ik zit met een (lichte) keelontstteking en 38 graden koorts. maar voel me niet zo heel erg ziek. het punt is dat ik vanavond naar een toneelstuk van ene vriendin ga, waar ik vrijkaartjes voor heb en me erg op verheug! en morgen zou een vriendinnetje van me meegaan naar de paarden...ben ik deze week al ziek geweest, word ik het nou alweer? Verdrietig hoop t niet...
mn moeder zegt dat ik maar af moet wachten of ikl vanavond weg kan, maar ik denk wel dat ik ga. heb paracetamol op en het gaat nu iets beter...ik wil helemaal niet ziek zijn!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 17:19

Tja, moeilijk he!
Ik heb vorig jaar zelf 5x zware keel ontsteking binnen 2 maanden gehad dus weet precies wat het is. De eerste keer probeerde ik stug door te lopen, maar toen ik geen stem meer had, regelmatig opmerkingen kreeg dat ik er belabberd uit zag en er een half uur overdeed om op en neer naar het land te lopen heb ik toch maar toegegeven dat ik echt ziek was. Een van die keren heb ik ook stug mee geholpen met Dennis scheren, helemaal high van de paracetamol Tong uitsteken . Maar zo hoort het dus niet.
Ik spreek ook uit ervaring als ik zeg dat uitzieken het best helpt.
Dus niet naar het toneelstuk en naar de paarden. Al denk ik dat alleen het toneelstuk wel zal lukken als je je niet te druk maak.

Wees wel voorzichtig, want bij mij moesten m'n amandelen er op 18 jarige leeftijd alsnog uit, en dat is geen pretje!