Verslag verzorgpony+(andere pony`s van stal)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mystylove

Verslag verzorgpony+(andere pony`s van stal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 21:04

Hoi Mensen ik ben weer naar naar mijn verzorgpony mysty geweest.

Ik kom op stal en het was mooi weer dus hadden Inge en Kim gezegd dat we de bossen ingingen.
We hadden met z`n allen afgesproken om 11uur half 12.
Inge kwam aan alleen Caitlin niet om kwart voor 12 Kim naar Caitlin`s huis gebeld of ze al onderweg waren, maar wat blijkt dat Caitlin wedstrijd aan het rijden was en helemaal vergeten was om af te bellen Verward maar ja.
Linda ging ook mee naar het bos ik op Mysty Kim op Pinky Linda op Yorghos en Inge lopend. Hyper!
Komen wij aan in het bos en het was weer mooi weer dus dan gaan de mensen ineens naar het bos toe net zoals wij.
Maar dat bederfde de pret niet ik zei al laten we de mensen gewoon omver rijden alleen dat vond de rest niet zo`n goed idee.
Op een gegeven moment is een mooi zandpad verlaten. Linda en ik gingen dus even galoperen. Toen we een eind waren stopte ik en draaide om om terug naar Kim en Inge te gaan.
Linda dacht hetzelfde dus en Yorghos ook toen gingen ze er hard vandoor.
Mysty dacht ach ik haal Yorghos wel in (Yorghos is een grote tinker en Mysty een kleine Welsh.) Dat lukte haar helaas niet. Verdrietig
Aangekomen bij Kim en Inge gingen Inge (die intussen op Pinky zat) en ik even ruilen van pony.
Ik vroeg aan Kim mag ik ff met Pinky galoperen?
Ja zei Kim.
Dus ik spoor aan en Pinky had geen zin dus ik een tik op zijn kont zat bijna in galop en hij gooide zijn achterbeen omhoog dus ik een tik en hoppa nog een, maar verder wel lief gegalopeerd.
Op een gegeven moment had Mysty er geen zin meer in en gaat liggen. Haha!
Ze stond later weer op.
We zijn naar huis gereden pony`s afgezadelt en de hoefjes schoongespoelt.
Dit was weer een verslag
Groetjes Jennnifer Doei, doei

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie