Helemaal Happy

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Helemaal Happy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 17:44

Par is de afgelopen anderhalve week weer zo braaf tijdens het rijden dat ik toch maar even bezorgt aan haar voorhoofd gevoelt heb Haha!

Temperatuur was normaal dus dan zouden we vandaag tijdnes de les wel weer een staaltje kunstjes te zien krijgen toch? Tong uitsteken
Maar ook dit zou ons goede humeur niet kunnen verpestten, en dat had mevrouw blijkbaar door

Dus Kim kwam aan, ik stap op paard en stap alvast wat in terwijl Kim aan het klessebessen was.

Tijdens een uiterst relaxed stapje kwam Kim de bak binnenzeilen en begon het harde werk.
Netjes stappen, nageefelijk, voltetje, afwenden, van hand veranderen.
Paard was relaxed en braaf dus draven dan he Haha!

En terwijl ik mijn miep miep zoef houding aannam voelde ik terwijl ik been gaf haar hele lijf omhoog komen.
Het was net alsof ze groeide in de hoogte en kromp in de lengte van haar lichaam...maar ook weer net niet helemaal want ze bleef wel netjes door draven, en zo te voelen wel ruim ook, hoofd bleef netjes op zijn plek, geheel ontspannen en aan alle kanten geweldig draafden we een hele volte de bak door in deze houding Haha! Tong uitsteken

Toen ik door had hoe geweldig braaf en ontspannen ze liep *en Kim heeft gelachen om mijn verbaasde gezicht Knipoog * voelde ik mezelf ook groeien.
Schouders recht, handen rechtop en niet in de manenkam maar netjes een paar cm er boven.
Voelde ons opeens helemaal groeien en goed wezen *trots op kleine meissie*

En nu ben ik helemaal happy, het is meerdere keren gebeurt tijdens de les, dat we opeens groeiden en dat we het zomaar konden saampjes Lovers
Maar die eerste keer voelde zo geweldig en lekker, baal nu al dat we geen camera bij ons hadden...ben zo sgierig hoe we eruit zagen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:13

Ik herken het helemaal....Je hebt van die dagen dat je beseft hoe Anky zich zal moeten voelen Haha!
Héérlijk toch!

Creamy
Berichten: 47
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:13

he syl, goed zeg dat het lekker ging ,gister bij je verzorgmeisje liep ze ook heel netjes (was verbaasd)dacht is dat parretje.
groetjes en zie je wel weer op stal

Je bent gek met een SHET
Cream 13-06-1988 - 02-01-2011
Pojack 04-05-1995 - 03-06-2015

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 20:28

Creamy schreef:
he syl, goed zeg dat het lekker ging ,gister bij je verzorgmeisje liep ze ook heel netjes (was verbaasd)dacht is dat parretje.
groetjes en zie je wel weer op stal


Ja ik hoorde het, geweldig dat het allemaal zo goed gaat *klop klop op hout Haha! *

Kelly, mijn Par was heel even beter dan Bonfire Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:08

Je ha\d het me al verteld maar moet even kwijt dat ik trots ben op jullie hoor.
Echt een poepie is die par.
Ze groeit echt met de dag op deze manier en ben blij dat het allemaal zo goed gaat.
Kom binnenkort wel; weer even buurten bij jullie.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:39

Toch nog iemand die het gezien heeft. Zie je maar dat ik het niet heb verzonnen * lijkt er namelijk wel op als ze alleen maar netjes loopt, als jij er niet bij bent er niemand is die het heeft gezien Knipoog *.

Echt super dat ze weer zo goed heeft gelopen. Gaat nog wel wat worden met dat paardje. Als het zo blijft gaan is ze over 2 jaar Z. OK dan!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 22:04

spokie79 schreef:
Echt super dat ze weer zo goed heeft gelopen. Gaat nog wel wat worden met dat paardje. Als het zo blijft gaan is ze over 2 jaar Z. OK dan!


Nee johhh, over 2 jaar is ze mama Haha!

En Loon jullie deden het ook erg goed vandaag hoor OK dan!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Kasmir, OmgiliBot, Ubermetrics, Vagabondo en 40 bezoekers