Vervelende pensionklanten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:58

Bij ons gebeurd het ook veel, er is niets aan te doen . Ik vind het juist ontzettend knap van je moeder dat ze doorzet. Veel mensen durven door zulke reacties niets meer te doen. Ik weet niet of je moeder het al vaker had meegemaakt, maar ik vind het super dat ze doorgaat OK dan!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 21:14

Stekeltje schreef:
Bij ons gebeurd het ook veel, er is niets aan te doen . Ik vind het juist ontzettend knap van je moeder dat ze doorzet. Veel mensen durven door zulke reacties niets meer te doen. Ik weet niet of je moeder het al vaker had meegemaakt, maar ik vind het super dat ze doorgaat OK dan!

Ja dat maakt ze wel vaker mee, ze vertelt ook tegen mij soms als ze terug komt dat ze weer van een stalhulp of instructrice (die mijn moeder hartstikke goed vooruit vinden gaan enzo) had gehoord dat er weer iemand heel onaardig vroeg aan hun: 'Wie IS dat met dat beest?!'
Dat beest Scheve mond hallo ze hebben het over een volbloedpaard wat een tijd heeft stil gestaan!
Ik zie mijn moeder wel altijd een beetje slikken als ze zoiets aan mij vertelt, maar ik ben ook supertrots op haar dat ze probeert zich er niks van aan te trekken, en zoals jij al zegt: dat ze gewoon doorgaat! OK dan!