Onderlinge Enkhuizen; de fjordjes voorgesteld.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Onderlinge Enkhuizen; de fjordjes voorgesteld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:47

Vandaag was de dag, vorige week hebben wij (ik en 3 stalmeiden) besloten mee te doen aan de onderlinge op stal Bria in Enkhuizen.

We besloten de fjordjes mee te nemen, ik vond het wel eens leuk op Noah te rijden en Jasmijn wilde altijd al op haar lieveling een "echte" wedstrijd rijden.

Willeke en Stephany namen Naomi.

Om 8 uur op stal, alles klaar gemaakt en alvast gemest zodat we dat na terug komst niet meer hoefde te doen.

Om 9 uur laden, Noah was niet van plan mee te gaan dus helaas 40 minuten uitloop voor we op weg konden gaan.

Aangekomen in Enkhuizen even alles bekeken, oa. de 2 nieuwe veulens.
Daarna snel gezadeld en los gereden.

Willeke startte als 1e, met daartussen 3 andere en toen ik op Noah.

Willeke reed netjes, helaas paar slordige foutjes (ach ja lijkt wel beetje op mij...).
Willeke heeft 1,5 seizoen onze Jamie landelijk gereden dus kan op zich meer maar goed.

Toen ik, Noah was mega turbo opeens, zo ken ik haar niet, kijkerig, springerig en rennerig.... en dan nog eens elke 5 m. een harde gil.
Maar verder paar hele leuke stukjes er tussen en ondanks dat het wat onrustig was toch lekker gevoel.

Na de middag pauze en clinic moest Jasmijn als 1e, dat ging ook erg lekker, vond het er super netjes uit zien.
Jasmijn is pas 13 en startte voor het 1e van haar leven.
En gelukkig was Noah wat minder kijkerig en rennerig.

En tot slot Stef op Naomi, echt een hele nette proef.
Wat slingerig op de rechte lijnen (a-x-c) maar verder keurig.
Mooi 4 - kant met halthouden en super strekken in galop.
Je merkt wel dat Naomi een stuk luxer dan Noah gebouwd is.


Alles is op video opgenomen, helaas dus geen foto's.
Wie weet wil mijn vriendje die nog wel maken (vanaf de video).

Tot slot;
Stephany 4e met 162 punten (+ beker en leuk presentje)
Willeke 7e met 157 punten
Jasmijn 10e met 154 punten
en ik 11e met 152 punten.

Ben super trots op mijn leerlingetjes OK dan!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:12

Heeyy een verslagje! Toppie dat jullie het leuk vonden..Er zal snel weer een wedstrijd zijn denk ik Knipoog Helaas was ik dus ook mijn digi vergeten en ook van mij dus geen foto's van de fjords en van de clinic.
Clinicwerd gegeven door mijn instructrice en was erg goed geslaagd.. Paard vond een van de bak deuren alleen mega eng Tong uitsteken Verder geen enge dingen,alles werd uitgelegd ,waar wij zoal in de les mee bezig zijn enzo.. !! Dus al met al een geslaagde dag!!