Voor het eerst gemend...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Voor het eerst gemend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 23:15

Ben vandaag met Sam en zijn eigenaresse naar de manege geweest en daar hebben we geoefend met mennen. Sam staat nog maar sinds kort voor de kar, maar hij doet het echt super! En toen mocht ik ook nog even. Wel spannend, want ik had het nog nooit gedaan, maar volgens mij ging het wel aardig. Ben echt helemaal trots op hem!

We zijn alleen vergeten om de digi mee te nemen. Doen we volgende keer wel als het nieuwe tuig er is.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:25

Nou de volgende keer wel foto's hoor Knipoog Lachen
Maar wat leuk dat als je paard nog niet zo lang voor de kar staat en het nu al zo goed doet OK dan!

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:47

Wat leuk dat je met je eigen paard leert mennen! Zelf ben ik een jaar of 4 geleden op menles gegaan. Na een bijna een jaar wachtlijst was ik dolenthousiast om te leren mennen. Totdat ik in de eerste les echt met de leidsels in de hand zat en een drukke hittepit voor de wagen! Na 2 minuten had ik er spijt van dat ik er ooit aan begonnen was Lachen

Maar het is allemaal goedgekomen en ik vind mennen nu hartstikke leuk, soms nog leuker dan rijden. Met familie, honden en picknickmand achterin, heerlijk!

Heb je ook al een wagentje?

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 23:15

Het is niet mijn eigen pony, maar m'n verzorgpony. Ik geloof niet dat ze voor hem al een wagentje heeft. Wel een voor d'r Fries en volgens mij kunnen we het karretje van iemand lenen. Die krengen zijn meestal nog duur...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:16

Ah, weer een menner Leuk hoor!

En menwagens zijn idd best duur Knipoog

Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:25

Heey, Cool joh dat je met Sam gemend heb!!! Haha ik geloof best dat het leuk was Lachen

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:58

PolitieTed schreef:
Het is niet mijn eigen pony, maar m'n verzorgpony. Ik geloof niet dat ze voor hem al een wagentje heeft. Wel een voor d'r Fries en volgens mij kunnen we het karretje van iemand lenen. Die krengen zijn meestal nog duur...


Ligt er aan wat je zoekt, ik had ooit een zoekadvertentie op de marktplaats gezet en kreeg een hele rits wagens aangeboden, vanaf ponykarretjes voor een paar honderd gulden tot een giga huifkar voor 25 man met ingebouwde bar Lachen

Uiteindelijk hebben ook een leuke marathonwagen voor ons paard gevonden, dat bleek nog lastig omdat we een Shire hebben en de meeste wagens zo laag zijn dat je alleen maar tegen de kont van het paard aankijkt Cool

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 17:53

Ja, op zich is er denk ik ook wel wat te vinden. Voor d'r Fries heeft ze ook al 2 wagentjes, dus ik weet ook niet of ze wel op zoek is. Als we ook van iemand het karretje mogen lenen... En anders moeten we gewoon ff op zoek gaan.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:59

Ben benieuwd naar foto's ! fijn dat het voor je gevoel zo goed ging !

Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:35

Haha, ben je niet meteen tegen een paaltje aangereden Joos?? Net zoals ik wel deed, toen op kamp, whaha!

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 17:45

Haha Ireen, nee hoor ik heb alles heel gelaten! Nou scheelt het misschien ook wel dat ik in de bak was en niet buiten. Hoewel, ik moest nu natuurlijk wel veel meer bochten nemen... Maar ik heb ook niemand aangereden ofzo, dus dat is toch al heel wat!