wanneer veehouderij?

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-01 12:05

ik rijd twee paarden die op een verschillend adres staan. Die mensen hebben allebei voor de lol ook een paar schapen. Mag ik nu wel of niet daar naartoe? Ze wonen in het buitengebied. Mijn veulen staat op een varkensbedrijf. Daar kan ik in elk geval even niet naar toe.
Weet iemand of ik wel mag gaan rijden?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 12:07

ik weet t ook niet, zat al met net zo'n vraag. want ik wil morgen naar mn verz pony's gaan, maar daar staan dus +/- 70 melkkoeien... en nu weet ik dus ook niet of ik daar wel heen mag gaan.
HELLUP!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:
FNRS Jurylid F1 t/m F20 en A Proeven

Tommyboy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 12:30

Nou volgens de minlnv mogen er 72 uur geen mensen komen en als die wel komen moeten die opgeschjreven worden.......

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 13:29

Bel even naar de infolijn, dan weet je het zeker.

Volgens mij mag er alleen in een straal van 3 km binnen getroffen boerderijen geen bezoek ontvangen worden. Op andere plaatsen wordt geadviseerd om de bewegingen te beperken, en in ieder geval te desinfecteren.
Dus als je niet in Olst of Oenen woont, mag je er volgens mij heen. Maar bel anders ook die boer even op, of hij uberhaupt wel "onnodige" bewegingen op zijn erf wil hebben nu.

Groetjes en sterkte, Sonja.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie