In de boot genomen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
VLEKJE
Berichten: 70
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:27

Hoi, kijk wat ik nou niet eerlijk vind van Mirzam is dat zij doet alsof die mevrouw het geld wil houden, dat is helemaal niet waar, ze heeft gelijk gezegd om het terug te storten maar dan wat minder omdat het zo vuil is en omdat die stijgbeugels niet goed waren (is ook echt waar, heb ik ook zelf gezien ) of dat zij het tuig dan weer moet terugsturen naar Mirzam, maar dat die dan daarvoor de verzendkosten moet betalen en dan verder niets meer over die beugels, dat is toch niet zo gek Verward
Ik vind dat je dan ook wel alles moet vertellen, hoor , zo lijkt het heel anders dan dat het is.

binky is sow lief....


MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 21:30

VLEKJE schreef:
Hoi, kijk wat ik nou niet eerlijk vind van Mirzam is dat zij doet alsof die mevrouw het geld wil houden, dat is helemaal niet waar, ze heeft gelijk gezegd om het terug te storten maar dan wat minder omdat het zo vuil is en omdat die stijgbeugels niet goed waren (is ook echt waar, heb ik ook zelf gezien ) of dat zij het tuig dan weer moet terugsturen naar Mirzam, maar dat die dan daarvoor de verzendkosten moet betalen en dan verder niets meer over die beugels, dat is toch niet zo gek Verward
Ik vind dat je dan ook wel alles moet vertellen, hoor , zo lijkt het heel anders dan dat het is.

Als het tuig in een andere staat zou zijn als ik et gekregen had zou ik het dan trug sturen en erop vertrouwen dat ik et geld kreeg??

Ik vertel het verhaal van mijn kant dat van die beugels komt ze ook nu ineens mee aanzetten..

Ze beweert dat ik het tuigje gebruikt heb en er zweet aan de singel zou zitten.. dat is ONmogelijk want het paste niet de singel raakte haar buik niet eens...

er worden mij dus verwijten gemaakt die gewoon werkelijkwaar niet waar zijn!!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 21:31

En eht gaat wel over 20 euro minder he!!! en dan nog de verzendkosten die ik dus al een keer extra heb moeten betalen zou het dus al op 30 euro komen!! en dat is normaal?? ik vind van niet hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:36

Mirzam kom we gaan ff met Lucky langs dan piept ze wel anders..hehe! Clown

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 21:37

Luckey schreef:
Mirzam kom we gaan ff met Lucky langs dan piept ze wel anders..hehe! Clown

ja idd.. haha Haha!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 21:37

gaan we gelijk langs telsell!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:44

en dan ook langs de postbank als we toch bezig zijn..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:58

VLEKJE schreef:
Hoi, kijk wat ik nou niet eerlijk vind van Mirzam is dat zij doet alsof die mevrouw het geld wil houden, dat is helemaal niet waar, ze heeft gelijk gezegd om het terug te storten maar dan wat minder omdat het zo vuil is en omdat die stijgbeugels niet goed waren (is ook echt waar, heb ik ook zelf gezien ) of dat zij het tuig dan weer moet terugsturen naar Mirzam, maar dat die dan daarvoor de verzendkosten moet betalen en dan verder niets meer over die beugels, dat is toch niet zo gek Verward
Ik vind dat je dan ook wel alles moet vertellen, hoor , zo lijkt het heel anders dan dat het is.


Ik lees net die beugels er als extraatje bijzaten! Daar heb je dan niets over te zeuren toch?
Dan zal ik even wat zeggen..nou ik ken Mirzam ook en ik denk niet dat ze een tuigje gaat gebruiken als die NIET past op haar shet..gaat een beetje moeilijk, denk je niet?

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:29

Probeer het netjes te houden in dit topic (dus geen dreigementen endergelijke).

Probeer dit op te lossen met de andere partij op een nette manier. Bedenk dat er aan een verhaal altijd twee kanten zitten.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 00:58

Ik zou idd gewoon even telefonisch contact opnemen.
jullie zijn beiden ontevreden over de ruil, als ieder dan gewoon zijn eigen spullen terug neemt, is het opgelost!
Vuil en viezigheid zijn overigens zo met een vohtige theedoek eraf te vegen.... dus dat zal het probleem niet zo zijn....

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:01

Anke schreef:
Vuil en viezigheid zijn overigens zo met een vohtige theedoek eraf te vegen.... dus dat zal het probleem niet zo zijn....


Inderdaad, en roest kan niet binnen zo'n korte tijd ontstaan, dus duidelijk toch?
Gewoon alles omruilen en klaar!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 10:20

kun jullie niet gewoon alles weer omruilen??
dus dat jij je zadel en deken terug krijgt?

Dag lieve mama...

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 10:53

hahaha wat dom om nou te gaan zeuren over of het gebruikt is of niet. als het niet past kan ze het niet gebruiken, en ze stuurt het terug, dus dan zal het wel niet passen. 1 en 1 is 2 toch? daarbij wat the f*ck maakt een beetje zweet nou uit????? Of hun paard nooit gezweten heeft in een tuig, kom zeg beetje sop en beetje poetsen, weg is de derrie. Moet je trouwens al doen voordat je tuigage opstuurt.....
ofwel zadel en deken terug, en tuig terug. Je zadel en deken zullen nu wel onder de prut aankomen, maar ook dat is er wel weer af te halen.

VLEKJE
Berichten: 70
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:28

Hoi, dat zei die mevrouw dus ook, he, dat ze het op zijn minst dan toch wel even schoon had kunnen maken !
Wij doen zo vaak helpen met haartjes eraf halen met een plakbandje, dan is het weer helemaal netjes en schoon voordat het weggaat en het tuigje zag je niet eens aan dat het was gebruikt, zo mooi schoon was et en
van die beugels, die hoorden er wel bij, maar waren niet de goede.
Dus nou hoop ik dat het duidelijk is, maar ik wil nog wel zeggen dat Mirzam echt niet bang hoeft te zijn dat ze niet haar geld terugkrijgt, want daarvoor zijn die mensen veel te eerlijk Lovers

binky is sow lief....

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 13:15

sherwood schreef:
hahaha wat dom om nou te gaan zeuren over of het gebruikt is of niet. als het niet past kan ze het niet gebruiken, en ze stuurt het terug, dus dan zal het wel niet passen. 1 en 1 is 2 toch? daarbij wat the f*ck maakt een beetje zweet nou uit????? Of hun paard nooit gezweten heeft in een tuig, kom zeg beetje sop en beetje poetsen, weg is de derrie. Moet je trouwens al doen voordat je tuigage opstuurt.....
ofwel zadel en deken terug, en tuig terug. Je zadel en deken zullen nu wel onder de prut aankomen, maar ook dat is er wel weer af te halen.



Als ik et echt vuil had gemaakt Had ik et wel schoon gemaakt.. dat van die haartje heb ik zoveel mogelijk geprobeerd.. maarvan die truc met het plakbandje heb ik nooit gehoord.. Maardat zweet waar ze et over heeft is sipelweg niet van mijn shet.. en dat vind ik dus zo erg.. et is net van mijn shet en kan et ook niet zijn!! ik snap gewon niet waarom ze me dat aanpraten.. Als ik et gebruikt had zou ik dat gewoon zeggen, ik ga daar echt net om liegen.. Maar nogmaals het is alleen gepast, haren zouden kunnen maar de rest is niet van mijn shet..

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 13:19

Ik heb net weer mail gekregen.. we zijn er samen toch uitgekomen.. gelukkig..
Voelde me een beetje machteloos omdat de spullen allemaal bij haar lagen.. maar idd zoals vlekje zegt.. zijn die mensen dan toch wel te vertrouwen.. Tis niet gegaan zoals we allebei gehoopt hadden denk ik, maar nu ist weer goed!

Bedakt nog voor alle tips en trucs!!
(die van dat plakbandje ga ik onthouden!! )

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:35

Nou gelukkig maar!
Eind goed al goed !!!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:01

gelukkig dat het weer goed is...

....................


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, Astrid_Brann, Googlebot, kionasuppie, Riviera87, Wijzig123 en 143 bezoekers