carina en haar nieuwe wei en stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 19:00

zoals ik een paar dagen geleden al schreef heb ik voor de wintermaanden een droge wei en een mooie stal voor carina kunnen regelen.
vandaag is ze haar nieuwe onderkomen betrokken Lachen

toen ik met carina dar aankwam was er niemand en het andere paard stond in de wei dus heb ik carina maar zolang in de stal gezet en heb ik gewacht op de mensen die bij het andere paard horen.
carina had nog nooit op stal gestaan en en zeker nog nooit in haar eentje dus die heeft de hele tijd lopen gillen... wat een prachtig stemgeluid heeft m'n meissie toch Haha! Schijnheilig }>
ik ben benieuwd of de familie janssen vanacht nog kan slapen... *LOL*

maar goed mensen kwamen uiteindelijk toch en toen zijn ze samen de wei in gegaan om leker te dollen. het andere paard heeft dar ruim een jaar alleen gestaan dus die moest ff z'n weitje verdedigen... Scheve mond\
na en tijdje zag je carina denken "en nu bekijk je het je maar ik ga eten" en toen kon ie een lel krijgen als ie te dicht in haar buurt kwam.
ik ga haar vanavond ff voeren en dan gaat ze voor het eerst in haar leventje en nacht op stal Lovers

dit bovenstaande schreef ik vanmiddag maar toen ik hem wou posten liep de comp vast...
}> Extreme duivel

inmiddels heb ik haar gevoerd en staat ze rustig op stal, ze gilt gelukkig niet meer zo dus ik denk dat fam. janssen een rustige nacht krijgt Schijnheilig Haha!

met het andere dier gaat het niet echt lekker, hij probeert haar iedere keer aan te vallen maar dat gaat niet omdat er tralies tussen zit maar Carina is dus een beetje angstig in de stal. ik kijk het en paar dagen aan en anders laat ik een stal vrij tussen de twee kemphanen Extreme duivel

debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Afanaisa91, herr_balou, Lalladidoo, laura22, rien10, SusanH, Tijn8, Vagabondo en 77 bezoekers