Ik ben het gelukkigste mens op deze aarde.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 19:49

sorry hoor robin lelijk ik vind um hardstikke mooi zoals ik hier op de foto's kan zien gaaf paardje hoor er zijn heel wat lelijker paardjes...
maar dat zeg ik ik heb hem nooit in het echt gezien ofzo.
maar op de foto's is die heel mooi!!
wat is er nou zo lelijk aan hem eigenlijk?
Verward
ik vind um totaal niet lelijk zover ik kan zien!
wees er maar onwijs trots op!!!! ook als die al ietsjes ouder is!!!!!! heel veel plezier nog mert hem!! Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 20:02

Het wordt vast al saai, maar ik vind het een mooie pony, en ik weet dan niet hoe oud hij is, maar zijn leeftijd is hem dan ook niet aan te zien. Vast nog vele jaartjes plezier!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 20:05

Ik vind Robin ook niet lelijk Lovers hij heeft zo'n lekker koppie Lovers en een mooie kleur. en zeker voor een oudere pony vind ik hem nog heeel erg mooi...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 20:15

Bedankt voor de reacties. Word helemaal trots! Bloos Hij is alweer 22 jaar oud. En dat is idd niet te merken. Maar de lelijke dingen tja hij ziet er gewoon anders uit dan een pony van 4. Uitgezakte rug en van die dingen, ouderdom dus. Vandaag wassie weer zo'n schatje. Hij keek me met het poetsen zooo lief aan dat ik hem even moest aaien over z'n lieve hoofdje. Lovers En toen ging hij op mijn schouder hangen! Lovers We hebben ongeveer 10 min. zo gestaan.. *zwijmel* ik houd echt onwijs veel van m. Lovers

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 20:22

Lekkerding man die Robin!!!
Hoe kan iemand nou zeggen dat zo'n leuke en gouden pony, zoals jij zegt, dat ie lelijk is?
Hij is letterlijk en figuurlijk een heel mooi bejaard ventje.Wees maar trots op je mooie pony! Haha!

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:37

Phoe zeg, iedereen valt wel over het feit dat ik heb gezegt dat het niet zo'n mooie pony is, maar iedereen schijnt eroverheen te lezen wat ik daarna schreef. Dat vindt ik dan weer niet zo leuk.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:44

poh even over je titel ik ben helemaal depri ik weet niet waarom. iemand tips? geen fut meeer... (soory voor oftopic)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:56

Nath, Robin is echt niet lelijk hoor, ging meteen ff in je profiel kijken naar foto's, zag later dat ze ook nog kwamen gnagna. Hij is Lovers mooi hoor! En ik ken het gevoel van zo superheppie zijn met je paardje! Kom je nou nog met Ellen naar Lunteren????? Ik wil Robin irl zien!!!! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:56

Tijd van het jaar, Yentl. Gaat vanzelf over.
Tip: ik ga weer een wintertrektocht organiseren met een vriendin. Zin om mee te gaan?

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-01 07:34

Waar? Ikke wil wel mee! Haha! En wanneer.. wat heb best veel concoursen deze winter geloof ik. Scheve mond\

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:37

Robin ziet er schitterend uit voor zn leeftijd hoor! Mooie glanzende vacht, hij blaakt van gezondheid zo te zien.
Als je maar gelukkig bent, daar draait t om! Lovers Party!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ilona__, J30d, joyce83, lynnXtubbie, Macs, MissWeenie, Tara_13 en 73 bezoekers