inspiratie nodig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 10:53

ik wil weer eens wat nieuws doen met mijn pony. dit doe ik al: longeren, losgooien, springen, dressuur, buitenrijden, wandelen, zonder zadel en hoofdstel rijden
en kunstjes liever niet daar heb ik de ervaring niet voor. iemand die nog iets weet is hartelijk welkom!!
iemand die nog iets weet mag ook smsen naar 0618140050

_________________
<font color=red>expensive<font color=blue> ik hou van jouw, en weet je wie
nog meer? helen! en jouw verlaten deed haar
zeer

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yentl op 2001-09-29 14:03 ]</font>

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:03

Ehm, spelletjes? Slalommen bv of een estafette. Het leukst is natuurlijk wel om dat met meerdere te doen. Misschien heb je nog vriendinnen met pony`s waarmee je dit samen doen kan?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 11:33

ik heb nog een vriendin met een pony maar die houdt alleen maar van serieus dressuren en nite van spelletjes enzo. erg jammer. Huilen binnenkort krijgt een andere vriendin wel een pony !!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:59

Laat je inspireren door de oefeningen van Linda Tellington-Jones' Tteam. Ook al wil je verder niets met Tteam, de oefeningen zijn heel leuk en met simpele materialen uit te voeren. De "speciale" atributen maken het leven soms iets makkelijker, maar zijn niet echt noodzakelijk.
Is je pony oranje-bouwzeil-proof? Zo niet, oefenen dan. Paraplu-proof? Kun je rijden met je pony en onderwijl een paraplu opsteken? Kun door een vliegen gordijn wandelen zonder dat ie verblikt of verbloosd? Kun je jezelf en pony verstoppen onder een zeiltje? Is ie kermis- en carnaval-proof?
Oefen ze, laat je fantasie de vrije loop. Niets is onmogelijk tenzij anders bewezen. Je omgeveing zal je voor volslagen idioot uitmaken, niks van aantrekken, stug dooroefenen. Als je pony volledig bom-proof is dan weet iedereen je te vinden en is iedereen vergeten hoe mallotig (in hun ogen) je gedaan hebt om dit te bereiken.
Oh ja, nog een leuke, blijft je pony gewoon los stilstaan terwijl jij spullen pakt of opbergt voor en na het rijden? Zo niet, oefen ean, je zult er een hoop gemak van hebben.
Assisentie nodig? PB even.

succes en veel plezier.


P.S. deze tips zuig ik niet uit mijn duim, mijn paard kan het en/of ik ken mensen die het kunnen.

_________________
Don't be a stick in the mud...
Be a Land Rover owner.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ikke op 2001-09-29 12:01 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 13:40

oranjezeil is ie nog bang voor, heey wacht achterin onze weg ligt ereen ff oefenen. nog meer dingen?

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 13:44

een plastik zak? een vlag? ook rijden met een vlag. over zn hoofd leggen zodat hij niets kan zien. of met balonnen over zn rug heen gooien.
of hem stil laten staan terwijl jij wat anders doet en hem ook op commando dichterbij laten komen.
er zijn genoeg dingen waar je wat meee kan doen. je paard is nooit helemaal 100% proof. maar gewoon aan alle enge dingen laten wennen die er bestaan is niet erg.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 13:58

ja ballonnen
weet je wat ik altijd bij ninja deed? erover heen springen hihi maar bij expensive lukt dat nooit Haha!