REVIEW: Paardenvakantie woudste epe 2023

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmistosoN
Berichten: 15
Geregistreerd: 08-03-24

REVIEW: Paardenvakantie woudste epe 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 12:48

Hoi!

Ik dacht misschien is het leuk om mijn evaring bij de Woudstee in Epe te delen.

Vorig jaar Juni ben zijn wij met 5 meiden en 5 paarden op vakantie geweest in epe voor een weekend.
Al 1 tip weekend is eigenlijk echt te kort!

Wij hadden de stalling en het huisje bij de Woudstee geregeld.


Het was echt mega fijn! Bos was echt nog geen eens 5 min stappen. Het was heel rustig in de omgeving en je merkte ook aan de paarden dat ze op stal en in de wei super relaxed waren.

Het terrein van de woudstee werd sup er netjes onderhouden. De stallen werden voor je gemest ( in de ochtend en in de avond deed de beheerster nog een rondje poep eruit halen) ze kregen hooi van goede kwaliteit gevoerd en stond nooit zonder eten.

Er waren hele ruime kluisjes waar je je paardenspullen in kon parkeren. Een buitenbak, en weide.
Overdag kon je je paard op de wei zetten, deze moest je wel zelf eraf halen en in de wei moest jezelf poep opruimen.

Het huisje wij zaten in de cornelia, 5 min lopen verderop. Het huisje was top, netjes modern. Mooie tuin erbij! Alleen de bedden lagen een beetje hard dat was ons enige minpuntje.
Vanuit het huisje kon je via een tablet de camera bekijken van de stallen. En zo kon je dus ook kijken of je paard rustig stond. Zowel op stal als op de wei. Dit vond ik echt mega fijn!

De bossen eromheen waren mega groot, goed te rijden en echt mooie plekken. Wij hebben echt maar een klein deel van het bos gezien daarom is een weekend echt te kort!

Kortom dit is echt een geniet vakantie! En zeker een aanrader.

Dit jaar gaan we naar Burg-haamstede. Bij paardenhotel Burgh. Dit bij het bos en strand! Nu gaan we wel een week! ;) Zijn jullie daar welleens geweest? En zou ik daar ook een review van schrijven?

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: REVIEW: Paardenvakantie woudste epe 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 22:25

Wij zijn vorig jaar Oktober ook bij de Woudstee geweest!
3 nachtjes, in het huisje op het terrein zelf. Paard stond naast het huisje op stal, en overdag lekker op de wei.
Super fijn inderdaad die Google hub. 'Google, laat weiland zien' :-D haha
Wij (mijn man en ik) gaan dit jaar weer, ook al wonen we 'om de hoek'daar.