ERG FIJNE..........

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

PrimaDonna

ERG FIJNE..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 21:23

LES GEREDEN *LOL* OK dan! *LOL* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanavond mijn tweede les gehad en het ging erg goed Haha! Ik had bij mijn eerste les een hoop huiswerk mee gekregen en ben thuis flink aan de slag gegaan. Ik was er allemaal wel erg onzeker over omdat ik Tamor heel anders moest gaan rijden. Schijnheilig Maar ik had mijn huiswerk goed gedaan en mijn instructrice was erg blij met me. Ze was blij dat ik veel vertrouwen in d'r had en dat het een stuk vooruit was gegaan OK dan!

Op een gegeven moment moesten we op de lange zijde uitgestrekte draf doen....in het begin kwam het er niet zo uit....maar na wat instructies gingen we vliegen onderhand Bloos! de benen schoten naar voren en het voelde ook erg goed aan. Wow! Ze was erg tevreden over me en zei dat hij nog wel een tantje extra kan, maar dat ze al erg tevreden was met dit.
De galop net éénder eigenlijk, ik kreeg de hoefslag voor me alleen en ik moest hem eens flink door laten galopperen en jahoor daar kwamen de galop sprongen Het voelde allemaal erg goed aan Cool en moet van de week als huiswerk veel overgangen maken Hyper! dus we gaan er maar weer eens flink tegen aan!!!

Dus na vanavond is er al een hoop onzekerheid weg gehaald bij mij gelukkig Ach gut
Is ook niks aan als je denkt dat je alleen maar aan het rommelen bent, ben blij dat ik een hele goede ervaren instructrice hebt die er veel verstand van heeft OK dan! waar ik veel vertrouwen in heb en andersom ook blijkbaar Schijnheilig

Haha!

groetjes, Primadonna Doei, doei OK dan!

Stal Centaurus

Gast3211

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:25

hartstikke tof! Fijn dat het zo goed ging! Wanneer komen de voor en na fotos?

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:28

Fijn he, als je zo veel vooruitgang boekt in de les
Ik heb net ook les gehad en we hebben ook heel fijn zitten sleutelen, ik heb ook weer genoeg om op voort te borduren deze week... Haha!
Ik ken het gevoel: super Knipoog !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 12:16

Luckey schreef:
hartstikke tof! Fijn dat het zo goed ging! Wanneer komen de voor en na fotos?

Er staan foto´s van ons in Horses @ Work ..... er zijn geen voor en na foto´s hij is pas 4 en we zijn maar net eigenlijk voor het echie begonnen Knipoog

Is idd erg fijn als je vooruit gang boekt ja en dat je weer les mee krijgt voor thuis.
We hadden ook een stukje theorie gehad tijdens de les, en dat vind ik eigenlijk ook wel erg belangrijk....het hoe en waarom Knipoog
Voelt goed in ieder geval *LOL*

Primadonna

Stal Centaurus

Gringo_HS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:41

Fijn dat het zo goed ging zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kom snel buurten.

Groetjes Gringo *LOL*

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie