E-rijbewijs gehaald!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:37

Gefeliciteerd!
Heerlijk zeg, lekker zelf met de trailer op pad! OK dan!

Patsy schreef:
De 8-uurs cursus was 454 euri (net zo duur als mijn hele B-rijbewijs in 1992)


Zucht... ik wou dat ik dat voor mijn hele B-rijbewijs had betaald... Huilen Knipoog

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:40

Patsy"]
[quote="manic schreef:
Die een daagse cursus van Twin (geloof ik?) blijkt toch wel ziin vruchten af te werpen.... Moet je het lang van te voren aanvragen? Ik denk dat dit mijn zomerbezigheid wordt aangezien mijn stiefvader zo lief is geweest om een nieuwe auto -met- trekhaak te bestellen... (Hopelijk kan hij zich niet meer zo erg herinneren hoe erg ik een van zijn vorige autos in de prak heb gereden Haha! )

Gefeliciteerd!


Ik kon binnen 4 weken (3.5 week) afrijden, nu schijnt de wachttijd enkele maanden te zijn.. (waarschijnlijk sleurhutrijders...) Ben dus blij dat ik het heb, want anders had het wel lang geduurd ...
[/quote]

Euhm het is dan wel bij een andere rijschool, maar ik heb het in de eerste week van maart aangevraagd en kan 23 maart al afrijden!
Ik had een mailtje naar de rijschool gestuurd met daarin de vraag wanneer ik zsm examen kon doen.
Ik doe het trouwens in 2 dagen, de 1e dag 4 uur les en de 2e dag 3 uur èn examen. Kost me ook €455,- (excl. pasfoto, uittreksel gemeente en nieuw rijbewijs, het laatste is nog geen jaar oud).

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 19:44

gabyfedde schreef:
Ik kon binnen 4 weken (3.5 week) afrijden, nu schijnt de wachttijd enkele maanden te zijn.. (waarschijnlijk sleurhutrijders...) Ben dus blij dat ik het heb, want anders had het wel lang geduurd ...


Euhm het is dan wel bij een andere rijschool, maar ik heb het in de eerste week van maart aangevraagd en kan 23 maart al afrijden!
Ik had een mailtje naar de rijschool gestuurd met daarin de vraag wanneer ik zsm examen kon doen.
Ik doe het trouwens in 2 dagen, de 1e dag 4 uur les en de 2e dag 3 uur èn examen. Kost me ook €455,- (excl. pasfoto, uittreksel gemeente en nieuw rijbewijs, het laatste is nog geen jaar oud).
[/quote]

Het ligt natuurlijk aan de regio, en die paar maanden is de stand van gisteren.... Ik ben in Utrecht afgereden, bij andere examencentra kunnen natuurlijk de wachttijden anders zijn

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:53

GEFELICITEERD!!!!!!!

Nu kun jelekekr zelf op pad lijkt mij ook geweldig maar moet
eerst nog rijbewijs halen en ben nog niet van plan dat te gaan
doen. Veel plezier vast.

Groetjeeessss......

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:15

WOW gefeliciteerd joh!!! geniet er lekker van

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:44

Patsy"]
[quote="Makhali schreef:
Gefeliciteerd.

En de bezitters... wat raade jullie mij aan in een keer de curses of in meerdere dagen..

gr


Ik vond 1 dag dus prima te doen, als je een beetje gewend bent lang in de auto te zitten en je goed te concentreren. Nadeel was dat de 8-uurs cursus om half 8 in Utrecht begon, dat ik dus om 6 uur op moest staan.
Het is vermoeiend (sliep gisteren voor 10-en), maar je hebt het lekker wel meteen. (heb destijds auto ook in 3 weken gedaan, en is zo lekker dat je het snel hebt)
[/quote]

Heeeee Patrijs... gefelicibokt !! OK dan!

Is het alleen maar afrijden? is er geen theorie dan Verward

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:57

Wat gaaf! Gefeliciteerd! Ik wil het ook gaan doen als ik qua college-uren weer wat lichter zit. Die in Utrecht is wel goed dus????

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:22

Patsy"]
[quote="jessy schreef:
Gefeliciteerd!

Even uit nieuwsgierigheid: wat heeft het jou gekost? (wil nl. ook, maar vraag me af of het overal zo godsgruwelijk duur is Boos! )


De 8-uurs cursus was 454 euri (net zo duur als mijn hele B-rijbewijs in 1992) En dan komt er nog 5 euro bij voor nieuwe pasfoto's en 43 voor een nieuw rijbewijs Scheve mond

Ze hebben een webpage met prijslijst:
http://www.verkeersschooltwin.nl/
[/quote]

Da's ook weer best prijzig *zucht*. Moet er toch maar aan geloven dan Knipoog Bedankt voor de link!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:01

En nu is rijschool Twin echt 1 van de goedkoopste... ik heb het ook daar gedaan, scheelde me al ruim 200 euro

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:07

Goed man! Gefeliciteerd!! OK dan! Ik wil ook heel graag mijn rijbewijs, maar ik zal er nog even voor moeten sparen! Komt goed!