ontsnapping

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 17:23

ik was aan het buiten rijden met expensive en het hek van de schapen was helemaal open geknipt dus ik keek al heel verbaasd en even later kwamen al die schapen (100 ofzo) allemaal aangerend en die gingen allemaal overal grazen en ik kon er dus niet door dus ging de berg op daar waren ook al schapen. dus ik snel erlangs en een pony in de wei erlangs sloeg op hol en expensive wil dus ook rennen maar dat mag niet van mij dus houdt ik hem in en hij gaat met zijn kont de lucht in en zwaaien met zijn hoofd ik gewacht en ingehouden en toen waren die schapen aan de kant ik erlangs aan me moeder verteld en toen weer terug op weg. toen zag ik dat de schapenhoeders erwaren en al die schapen over de weg en ze reageerden op het klappen van de hoeders. echt wel 100 schapen over de weg (ik stond te wachten) en over poep toen kwam er een auto dus alle schapen aan de andere kant en een paar schapen schoten een paardenwei in dus zon jongetje ook die wei in om die schapen bij de kudde te krijgen. laterna zag ik niks meer, behalve stront. maar in het begin van de week zag ik al iemand anders de wei openknippen (niet een houder volgens mij) en toen waren ze ook allemaal weg. haha ik schrok me echt wezeloos allemaal die schaapies om me heen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 17:44

het ligt op de weg ja allemaal keutels getsie ik schrok me echt lam al die schapen om me heen ik dacht echt van Verward

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 18:34

Citaat:
Op 2001-09-28 18:44, schreef Yentl:
ik schrok me echt lam al die schapen

hehe, leuke woordspeling!!!! Haha!

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Kadans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 20:26

hahaha ik ken dat
was lekker in het bos aan het stappen sta ik zo in een keer tussen 35 koeien.en die beesten gaan ook niet aan de kant he
dus heb moeten wachten totdat de boer ontdekte dat de koeien waren ontsnapt.
duurde gelukkig niet lang

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 09:38

ja idd stef nog nieteens gezien en kadans dat is nog erger als schaapies haha Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie