Eerste keer weer op Arti...en er weer af.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:54

Ahum, ik bedoel dit helemaal niet negatief hoor! Een beetje overdrijven kunnen sommige wel. Zulke rare reacties schreef ik hier niet.. Maar ja, zal wel aan mij liggen. Jeetje mina, maar diegene die er toen mee reed was ook niet een topamazone hoor... En ik denk dat ik Arti al langer ken dan iedereen hier die haar nu kent >;)

Ik geloof best dat het goed komt Anders kom ik haar (Artimes) wel een keertje toespreken Knipoog

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:26

Fijn dat het weer goed gaat met Arti .

Zo te lezen is ze weer helemaal beter Knipoog Haha! .

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:52

Liberty, vind jij het positief of juist negatief dat Arti nu wat 'wilder' is geworden? Want dat lijkt mij op zich nieteens zo'n slecht teken... Natuurlijk moet een paard niet vals en dwars en supergek worden, maar als hij gewoon vrolijk af en toe eens een bokje geeft (en yup, dan zeil je er weleens af. Ik tenminste wel Knipoog) lijkt dat me alleen maar een goed teken. Ik denk dat je er goed naar moet kijken of het vrolijkheid of verzet is; vrolijkheid is alleen maar goed, verzet is natuurlijk niet zo jofel, maar ook dat komt volgens mij best goed met Ineke, als het dat is. Lachen

Al ken ik Arti dan niet...

(En ik ga maar niet beginnen over paarden die lang op stal staan, want dan komt er straks ruzie. Knipoog)

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:58

Doe je goed Ineke! Wel toppie dat je er na de beide vallen toch weer opgegaan bent.

Liberty, het is idd wat Ineke zegt, zij heeft een minder stevige zit dan de gemiddelde ruiter en krijgt dus ook eerder vliegles... Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 08:58

arti is ook van mij geweest, en ik ben er eigenlijk nooit vanaf gevallen..
en wat ik daarvoor alleemaal heb gehoord is ze altijd wel rustig geweest.. maar geen dooie.. en op die niet dooie momenten zaten wij denk ik wat steviger dan ineke?
maar wat ik verder allemaal hoor is ze vooral erg lief

*edit* voordat er misverstanden over komen, met geen dooie bedoel ik NIET een rotbok die je alle kanten van de bak laat zien Knipoog meer een keer een minibokje.. maar dat was dus zelden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:33

Arti is wel wat veranderd ja, wat feller denk ik. Diegene die haar voor Waterkippie had lijkt mij net zo'n amazone als Ineke. Wat ik zeg bedoel ik helemaal niks mee maar toeval is het wel, wat wel jammer is voor ineke dat ze nu zo is. Zolang Ineke het allemaal fijn vind met Arti vind ik het ook heel leuk dat Arti nu bij haar staat (Moet echt nog steeds eens een keertje langs komen Lachen )

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:05

Arti is nog steeds superbraaf, alleen zet ze soms Ineke op een niet zo lieve manier buitenspel.......... geeft niks:D

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:29

gijsenkim schreef:
Arti is nog steeds superbraaf, alleen zet ze soms Ineke op een niet zo lieve manier buitenspel.......... geeft niks:D


das een betere beschrijving Knipoog

nog gevlogen vandaag ineke?

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:05

Ik zag net wel iets langs vliegen..... oh nee het was een vliegtuig.

Ineke2

Berichten: 33133
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 18:18

Waterkippie schreef:
nog gevlogen vandaag ineke?


Nee, Arti wel Schijnheilig Ik heb gelongeert en ze schrok zogenaamd overal van...oke dan maar rennen he, maar wel zolang als ik dat wil Tong uitsteken