tandarts!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 13:42

Gister is de ta geweest voor onze knolletjes.
's Middags eerst met Hercules naar de Kliniek, hij was proefpaard voor een clinic. Daar heeft hij 2 sedatie (verdovings) spuiten gehad, en zijn zijn tanden (vooral kiezen) gevijld en bijgewerkt. Hij heeft nogal afwijkende kiezen (met een zgn golf erin) en flinke haken. Hij stond gister ook heel moeilijk te kauwen, en hij was vreselijk duf. Hij had zelfs op de trailer staan pissen!
Bij ons thuis zijn de andere 2 gedaan. Na zo'n spuitje heb je echt geen kind aan die beesten. So! Voltrack werd helemaal secuur gedaan en diende bij ons thuis als proefpaard. Joop was vrij snel klaar, en daar stond ik met mijn neus bovenop. Zijn ruinentanden zijn bijgewerkt, en alle scherpe randjes zijn eraf (en dat is een heel verschil zeg!) Netjes afgerond... En hij stond daar maar te suffen Gaaaap ! Ze mochten een paar uur niet eten, dus savonds laat pas gevoerd (om 9 u), en toen stonden ze nog allemaal op halfzeven. Dekentje op en lekker slapen maar. Vanochtend zagen ze er gelukkig weer wakker uit... Joop had gister wel honger, maar absoluut niet de puf om er moeilijk voor te doen.
Ik hoop nu dat t in het rijden ook beter gaat, want door de haken konden zijn kiezen niet helemaal goed schuiven, wat wel moet als je m hoger instelt enzo. Dus ik ben heel erg benieuwd.
Dit waren 2 dierenartsen die allebei tandarts zijn en nog een engelsman die alleen tandarts is. Was heel interessant om erbij te staan, en ik vond ze echt goed. Heb ook vreselijk gelachen om Joop die er echt niet uitzag. Kon nauwelijks uit zijn ogen kijken, en hij had nauwelijks verdoving gehad...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 15:09

Hing-ie met zijn onderlip bijna op de grond? Doet Kaminka altijd als ze gesedeerd wordt, grappig gezicht!

Dus verder geen rare gebreken bij Joop in zijn mond?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 15:32

Voltrack liet zijn tong naar buiten hangen.. Dat zag er erg suf uit... Hij heeft ook nog eens zo'n tong waar je echt van op kijkt..
Joop liet volgens mij alles hangen, dus die lip vast ook. Zijn oren waren ook helemaal slap...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 00:36

Cool!!! Had het wel wilen zien!!! Rare Joopie van jou ook! Haha! Ik moet me eiggie ook gaan schamen dat ik nog nooit een TA bij Jurga heb gehad. Denk ook niet dat het bij de vorige eigenaar wel eens is gebeurd. Maar ja, ik merk niet aan haar dat ze ergens last van heeft, dus het komt wel een keertje!