Ben net naar de film Sea Biscuit geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:25

Ik ga nog heen met vriendlief, die wou 'm zelfs zien en is ongeveer het zelfde als de zus van Avanti, heeft helemaal niks met paarden dus.

Hij ontdooid wel Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:48

daantjeschot schreef:
ik heb hem al via iemand bestelt die hem via internet kan krijgen voor 8 euro dus ik ga hem vandaag of morgen ofzo thuis kijken kan niet w88. whaa


Wil ik ook gaan doen. Lijkt mij een leuke film om te hebben.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:52

Ik ben er ook naartoe geweest eergister!
Vond het begin alleen een beetje saai!
Wel hartstikke mooie film!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:13

ik zit te twijfelen..wil er op zich wel heen als hij echt leuk is? waar gaat hij over? Tong uitsteken

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:14

annuh schreef:
ik zit te twijfelen..wil er op zich wel heen als hij echt leuk is? waar gaat hij over? Tong uitsteken


Over een renpaard! (duuhhh Tong uitsteken )
En een halfblinde jockey Lachen
Maar ik ga niks verklappen want dan is het niet meer leuk Knipoog

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:16

paardjuhsgek"]
[quote="annuh schreef:
ik zit te twijfelen..wil er op zich wel heen als hij echt leuk is? waar gaat hij over? Tong uitsteken


Over een renpaard! (duuhhh Tong uitsteken )
En een halfblinde jockey Lachen
Maar ik ga niks verklappen want dan is het niet meer leuk Knipoog
[/quote]

dat is waar.. ik ga maar gewoon heen

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:39

Ik heb de film ook gezien! Errug leuk!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:03

Ik heb de film 3 maanden geleden in het vliegtuig al gezien. Ik vond het echt zo'n typisch geromantiseerd verhaal met een goed einde, een beetje een Lassie film zeg maar.
Maar ja, misschien is íe wel leuker als je hem op een iets grote formaat beeldscherm ziet.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:07

Jup ik wil er zeer zeker heen gaan, misschien dit weekend al... ffies kijke Haha!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:57

ik heb em ook al gezien... Lachen
vette blunder man! dan is dat paardje dus kreupel met zn (geloof ik) rechtervoorbeen,
en dan gaat die ruiter dus aan zn linkervoorbeen lopen masseren Tong uitsteken echt mal Knipoog

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:33

niet op de details letten!!!!!!!!want dan gaan er nog wel meer dingen niet echt zoals het hoort

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 13:44

ik heb hem gisteren op dvd gekregen van mijn vriend, maar ik vond het zwaar tegenvallen. Een erg voorspelbaar verhaal, niet echt spannend. Het paardje is wel leuk, maar daar houdt het voor mij mee op. Had er echt meer van verwacht. Denk dat ik hem als ik 12 ( ben nu 24 ) was geweest wel leuker had gevonden........

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:26

Ik vond het met name fascinerend omdat ik de reportage op NGC (National Geographics Channel) voor die tijd had gezien, waar de achtergrond waarin zich de film afspeelt nog dieper wordt uitgelicht, en het boek van Laura Hillenbrandt heb gelezen. En dan wordt er meer duidelijk en heeft de film meer impact dan als je blanco de bioscoop induikt.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:37

Ik heb een hele tijd terug een topic geplaatst over deze film en wanneer hij uitkwam *LOL*

Maar super dat hij nu uiteindelijk te zien is in nederland!!! Ik ga er binnenkort zeker heen met een aantal vriendinnen
Maar iig leuk om te horen dat het echt zo'n goede film is. Nu weet ik iig zeker dat ik er echt graag heen wil. Ben nu nog nieuwsgieriger!!!

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:57

hij lijkt mij ook wel heel leuk!alleen krijg ik mn vriend er niet mee naartoe Tong uitsteken

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:35

ik heb hem van de week op de flat gekeken (ja je zit op een paardenschool of niet he Knipoog ). (iemand had hem op dvd)
voorspelbaar, maar wel leuk!!
ik had trouwens gedacht dat hij bij die eerste wedstrijd al zou gaan winnen en dat dan de film afgelopen was, klettert hij opeens van een paard Scheve mond
in belgië was hij een halfjaar geleden al uit, echt belachelijk dat ze er in nederlands zo lang mee gewacht hebben!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:46

Jippie schreef:
Ik wilde dit week-end gaan maar heb eerst de recenties goed gelezen. Die waren niet lovend en dus heb ik er vanaf gezien.
De film zou te voorspelbaar zijn, een echte Amerikaanse Feel Good movie.


Ik sluit me aan bij de recenties.
Het is een schande dat deze film voor de oscars genomineerd was.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:28

Ik vond het best een okeeje film. Niet denderend goed, maar zeker ook niet slecht! Af en toe zaten er wel echt penny/ my little pony momenten in. Ik vind het vooral fantastisch hoe de rennen zijn gefilmd. Wat betreft verhaal zou het beter kunnen, maar het filmwerk is echt helemaal top! Het is wel een film die ik nog eens zou kijken, maar niet meer in de bioscoop en kopen gaat me ook een beetje ver. In mijn ogen allemaal best okee dus!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 13:51

Citaat:
En by the way.... de paardentrainer is de broer van Tom Booker in the horse whisperer

ik d8 al waar ken ik die man toch van!!

seabiscuit is waargebeurt, okej het hele verhaal erom heen zal wel net wat anders zijn, maar het paard seabiscuit heeft bestaan.....(denk dat we het kunnen vergelijken met titanic, dat het schip zonk is waargebeurt maar het verhaaltje op het schip niet....de kern van de film is dus waargebeurt!) in Amerika schijnt iedereen het paard seabiscuit te kennen(so i heard)

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 14:49

Princess schreef:

seabiscuit is waargebeurt, okej het hele verhaal erom heen zal wel net wat anders zijn, maar het paard seabiscuit heeft bestaan.....(denk dat we het kunnen vergelijken met titanic, dat het schip zonk is waargebeurt maar het verhaaltje op het schip niet....de kern van de film is dus waargebeurt!) in Amerika schijnt iedereen het paard seabiscuit te kennen(so i heard)


er is ook een documentaire over geweest op discovery, het is inderdaad waargebeurd.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:14

Ik ga zeker heen ! (met SpLaSh_ hier van bokt Knipoog )

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:04

Ik wil er ook heel graag heen..
Maar bij ons draait ie niet in de bios Verdrietig