Mooie dag = buitenrit = zadelpijn.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Mooie dag = buitenrit = zadelpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:13

Vandaag rond 12.15 op stal met het idee om Ig lekker aan het werk te zetten en
daarna even nog met het mooie weer een rondje te stappen in het bos.

Om kwart voor 1 gaan rijden en een uurtje in een best warme bak lekker gewerkt.
Tot een van die meiden om een uur of 2 kwamen met het idee om nog even naar het bos te gaan.
Nou daar hadden we wel oren naar.
Dus ik met 3 van die jonge meiden het bos in, we zouden wel een lange rit maken hoor
want ze wilde even naar het strandje.
Op het strandje hadden de paarden de grootste lol.... lekker spatteren door het water, elkaar plagen en wegduwen.... Haha!

We hebben zo verschrikkelijk genoten, de 4 paardjes stapte lekker door en genoten van het zonnetje en het ontluikende bos.
De vogeltjes die floten, de mensen die liepen te wandelen en de mooie natuur stond weer in pracht en praal te genieten van de zon.

Wat is het leven toch mooi.... Schijnheilig

Puntje bij paaltje stapte ik dus pas om kwart voor 5 van mijn paard af en had het gevoel dat ik
door een mangel gehaald was en voel me nu geen 37 maar 87....... (het het looprekje is al besteld)

Ja wat wil je..... eerst een uur flink doorwerken in de bak en daarna nog een bosrit van 3 uur.

Maar het was het waard..... dit moeten we gewoon vaker doen... OK dan!

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:16

O ja ik weet precies wat je bedoelt.
Ik ben vanmorgen twee uurtjes weg geweest met Minco,ook heerlijk gereden nog wat buizerds gezien en een fazant en het zonnetje scheen ook heerlijk,dan krijg je echt de zomer kriebels.
Dat is echt genieten.
Minco vondt het ook erg leuk geloof ik want hij kreeg weer flink wat praatjes,hebben even ruzie gehad maar daarna ging het weer goed.
Hahaha denk dat hij ook een beetje last heeft van voorjaars kriebels. Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 13:20

Lief is dat he, dan lopen ze lekker om zich heen te kijken, oortjes naar voren..... en ook te genieten .... heerlijk!!!!!!!!!!!

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Babsiej

Berichten: 6232
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:11

Tartuffo schreef:
Puntje bij paaltje stapte ik dus pas om kwart voor 5 van mijn paard af en had het gevoel dat ik
door een mangel gehaald was en voel me nu geen 37 maar 87....... (het het looprekje is al besteld)


Denk je er wel aan dat je tegenwoordig examen moet doen?? Tong uitsteken Knipoog

Maar wel lekker zo met de peerdjes naar buiten

Groetjes Barbara

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 15:52

Whahahahaha.... *raap me op**.... zoals ik me nu voel zak ik zelfs voor dat examen.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:55

Leuk!! ik maak met me v-pony zelf ook heel veel buitenritten Lachen

[i

duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 16:16

hoe is het met de spierpijn ?

zucht, toch wel gemeen dat jij zo'n bos naast de stal hebt.
zoal je weet hebben wij alleen maar een weg waar veel te hard gereden wordt en een rekreatiegebied waar eigenlijk helemaal geen paarden mogen komen.

maar wie weet komen we ooit zo ver dat we tommy kunnen inladen om samen met igor door het bos te kunnen huppelen.

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 17:03

Jaaaaaaaaa, kom gezellig naar ons toe... met Tommy, gaan wij gezellig een rit van 3 uur maken..... voetjes door het water.
Leer Tommy maar dat het ergens anders dan stal ook mooi kan zijn.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:15

heerlijk hea in het zonnetje rijden .. Ohw dat willik ook weer s.. Bijna weer zomer heb er zin in!! >>Pony aan het verharen gheheh<<

MrMysterio

Berichten: 62
Geregistreerd: 08-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:17

en dan het zadelpijn maar voor lief nemen zeker Knipoog

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:20

zo heerlijk!
echt genieten is het op zulke momenten, dan vergeet je die zadelpijn toch wel weer snel hea Knipoog

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 08:21

Klopt, ik ben er dus nog steeds vrolijk van.... en als ik dan naar buiten kijk dan kriebelt het weer....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:47

Tartuffo schreef:
Klopt, ik ben er dus nog steeds vrolijk van.... en als ik dan naar buiten kijk dan kriebelt het weer....


Hahaha ik lees het wel ik ben niet de enige die zo kan genieten van een heerlijke buitenrit met dit mooie weer Haha!
Vooral s'morgens vroeg vindt ik het heerlijk,met een beetje mazzel kom je dan nog eens een paar reeën tegen en buizerds,haasjes en fazanten ja dan ben ik net een oud wijf hoor,daar kan ik intens van genieten. Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 13:59

minkieboy"]
[quote="Tartuffo schreef:
Klopt, ik ben er dus nog steeds vrolijk van.... en als ik dan naar buiten kijk dan kriebelt het weer....


Hahaha ik lees het wel ik ben niet de enige die zo kan genieten van een heerlijke buitenrit met dit mooie weer Haha!
Vooral s'morgens vroeg vindt ik het heerlijk,met een beetje mazzel kom je dan nog eens een paar reeën tegen en buizerds,haasjes en fazanten ja dan ben ik net een oud wijf hoor,daar kan ik intens van genieten. Haha!
[/quote]

Dat heb ik dus ook, ik ga heel vaak op zondagochtend heel vroeg rijden. Dan rij ik meestal al om 8 uur in het bos en dan krijg je hele kikkerconcerten, zie je de konijntjes op het ruiterpad huppelen.
Ik zit dan te genieten en kan dan ook echt stil gaan staan en kijken hoe de konijntjes aan het spelen zijn in het gras.

Nee hoor je bent dan geen oud wijf, maar een levensgenieter..... die nog het zonnetje in het water ziet schijnen als ie er even niet is, en open staat voor de mooie dingen om je heen.
Dat is het leven....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:47

Tartuffo"]
[quote="minkieboy"][quote="Tartuffo schreef:
Klopt, ik ben er dus nog steeds vrolijk van.... en als ik dan naar buiten kijk dan kriebelt het weer....


Hahaha ik lees het wel ik ben niet de enige die zo kan genieten van een heerlijke buitenrit met dit mooie weer Haha!
Vooral s'morgens vroeg vindt ik het heerlijk,met een beetje mazzel kom je dan nog eens een paar reeën tegen en buizerds,haasjes en fazanten ja dan ben ik net een oud wijf hoor,daar kan ik intens van genieten. Haha!
[/quote]

Dat heb ik dus ook, ik ga heel vaak op zondagochtend heel vroeg rijden. Dan rij ik meestal al om 8 uur in het bos en dan krijg je hele kikkerconcerten, zie je de konijntjes op het ruiterpad huppelen.
Ik zit dan te genieten en kan dan ook echt stil gaan staan en kijken hoe de konijntjes aan het spelen zijn in het gras.

Nee hoor je bent dan geen oud wijf, maar een levensgenieter..... die nog het zonnetje in het water ziet schijnen als ie er even niet is, en open staat voor de mooie dingen om je heen.
Dat is het leven....
[/quote]
Wat lijkt me dat gaaf zeg! Ik heb helaas niet de mogelijkheid om in het bos te rijden, maar ik ben weleens om half 7 op het paard gestapt om een buitenrit te maken. Wat een heerlijk gevoel al die rust om je heen!
Enne dat spierpijn gevoel ken ik maar al te goed! Schijnheilig

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 19:17

Heerlijk he....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:03

hm....zomer *LOL* heerlijk he? je aprd dat zich lekker ff tegoed doet aan wat water, terwijl jij genietend om je heen kijkt naar het bos int zonnetje! Haha!

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 12:42

Lekker he Tartuffo,zo vroeg in de ochtend op je paardje
Ben vanmoregen ook weer lekker te rijden geweest,echt heerlijk vooral als je de vogeltjes weer hoort fluiten Lachen
Minco(mijn haf) vindt die vogelgeluidjes soms ook erg boeiend,gaat ie mooi stil staat(zonder toestemming Haha! )kopje omhoog oortjes gespitst,van dit soort kleine dingen kan ik ook zo genieten OK dan!
Zondag ga ik met een vriendin met onze haffies naar Appelscha,je weet niet half hoe ik er nu al naar uit kijk Lachen

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 12:53

Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
Ig gaat ook altijd stil staan en kijken naar wat er tussen de bomen gebeurt.
Vroeger reed ik ook een haf en die vond het ook schitterend. Toen we een keer werden getrakteerd op een kikkerconcert bij de sloot vergat hij zelfs al die lekkere grassprietjes op te eten zo gefacineerd was hij.
Terwijl hij normaal net als een grasvretende stofzuiger door het bos ging.

Dit weekend rij ik wel op zaterdag dus ik hoop op mooi weer kan ik toch lekker naar het bos..... **grijns**

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Neon, Patriesje en 43 bezoekers

cron