Eindelijk weer eens les gehad (van janna)!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Eindelijk weer eens les gehad (van janna)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 23:14

Ik rij sinds een poosje 1 keer in de week op de paarden van Jurga.
Of op Jur óf op Mondro.
Ilona had al gezegd, als je wilt neem maar les hoor. Cool
Ik had eerst een paar keer gewoon gereden om de paarden een beetje aan te voelen. Maar ja sinds de zomer niet gereden en dus ook niet gelest. Altijd sluipen er wel foutjes in dus poos geleden maar eens aan janna gevraagd of ze mij ook niet eens onder handen wilde nemen
Ilona heeft ook les van janna, dat is wel fijn omdat je dan aan het zelfde werkt op de paarden.

Vandaag was het dus zover, ik mocht Nimondro en Nimondro mij een lesje leren. Ach gut
Nou dat heb ik geweten. Ik was niet echt consequent genoeg meer en Mondro nam het daar lekker van.
Ik moest opletten dat als Mondro gaat hangen dat ik dan mijn hand niet vastzet maar juist loslaat. En actie = reactie. been = reactie zo niet tik.
Hij moet meer zelf gaan dragen en ik wat minder .
Op een gegeven moment zegt janna, stap maar even anders valt mondro om. Nou ik denk dat ik er eerder zo afgleed. Slapen
Mondro was druipnat maar ik had ook aardig wat vocht op mijn lichaam staan. Ziek
Ik weet iig weer waar ik aan kan werken.

Janna geeft fijn les, ze geeft je wat om aan te werken!
Ze zei wel dat "het wat te donker was om op de echte details te letten" dus misschien komt de 'klap' de volgende keer nog Knipoog

Later staan Ilona en ik in de stal nog wat te praten dus ik zeg zo, "Wel fijn dat we ongeveer het zelfde niveau hebben, we werken aan dezelfde puntjes" Ilona kijkt echt zo van waar heb jij het over "jij rijdt veel beter". Nou dat idee had ik dus echt niet. Maar ik vond het wel een compliment Bloos!

Iloon jouw les met Jurga mag er ook wezen, dat zei je zelf en janna ook!
Bijna weer terug op niveau en dan zijn jullie niet meer te verslaan OK dan!

Janna (en ilona ook) bedankt! en binnenkort gaan we snel weer afspreken!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:18

Het zag er heel goed uit met Nimootje hoor!

Ik vind zeker dat jij beter rijd dan ik en daar heb ik helemaal geen moeite mee. Fijn dat we nu op dezelfde manier les krijgen, jij krijgt zo inzicht in de manier waarop ik probeer te rijden en dingen leer oplossen zoals janna het me vertelt. Volgende keer moet je Jurres maar eens proberen tijdens de les, die heeft ook enkele van die puntjes.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 23:21

Als mijn spierpijn over is, als mijn spierpijn over is Knipoog

Prima Iloon, daarom vond ik het ook fijn om bij janna te lessen want als je bij een andere instructrice zit te 'prutsen' die op totaal andere dingen let dan werk je elkaar alleen maar tegen en op deze manier moet het wel goed gaan Lachen

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:24

Mooi dat het zo goed ging zeg!!
En alvast succes met je spierpijn Knipoog

Mijn instructrice heet trouwens ook Janna Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:04

'onze' instructrice heeft meer als bijnaam janna Tong uitsteken.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 00:08

janna van bokt dus Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:40

Dames, de volgende keer komen jullie na de les maar een kopje thee drinken bij mij.............( of zwaarder mocht nodig Haha!) Ik woon tenslotte over enkele weken om de hoek!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:41

Dat laten Peet en ik ons geen twee keer zeggen Piep. Of wil jij ook een beul-lesje van janna op Jurga Tong uitsteken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:43

Nee die tijd is voorbij. Ik heb straks Rocco en Fons thuis ( bij janna Haha!) staan. Die zijn beiden niet toe aan een lesje.

Wil best een keertje op Jurga zitten, maar ik ben erg verknocht aan mijn eigen juf. Niet ten nadele van Janna, die ken ik niet eens met haar lesgeven!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:09

Doe dat theedrinken maar niet hoor. Ben ik daarna aan het rijden, krijg ik al die klaagzang vanaf de veranda over me heen.
Het was trouwens wel koud gisteren zo tegen de avond. Denk dat ik zelf maar een bakkie thee moet halen na de les bij pipo. Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 10:13

Vind ik eigenlijk wel een goed idee dat theedrinken en dan vanaf de veranda janna bekijken Tong uitsteken

Ik had het anders niet koud hoor

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:34

biepp schreef:
Mooi dat het zo goed ging zeg!!
En alvast succes met je spierpijn Knipoog

Mijn instructrice heet trouwens ook Janna Lachen


Offtopic: die van mij ook Haha!

Ontopic: Leuk dat het zo goed ging!! Volgende keer foto's he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:07

janna schreef:
Doe dat theedrinken maar niet hoor. Ben ik daarna aan het rijden, krijg ik al die klaagzang vanaf de veranda over me heen.
Het was trouwens wel koud gisteren zo tegen de avond. Denk dat ik zelf maar een bakkie thee moet halen na de les bij pipo. Haha!



Nog een paar weekjes en dan kan je een bakkie thee komen halen Haha! Kan me voorstellen dat het reuzekoud is op het moment!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 14:06

janna, volgende keer als ik eerst les heb gehad en je doet Petra na mij (of andersom) kan ik ook wel een bakje thee voor je halen hoor *LOL*.