Proefgereden op Rosalien!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:37

mooi dat evelien vond dat het zo goed ging!
nou veel plezier met rosalien he! Knipoog

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:56

Maya schreef:
wist alleen niet dat ze Rosalien alweer naar huis had genomen, is dan toch vrij vlot gegaan.


Ze staat alweer een paar maanden thuis Knipoog

Ben je al een keer geweest zonder dat eef erbij was tessa?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:26

Een paar maanden? Plingenkt, wanneer hadden wij nou die praktijkdag... eind november, dus december, januari, februari, idd, toch wel al zo'n maandje of 3. De tijd vliegt weer zeg... Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 00:04

Aramat schreef:
Ben je al een keer geweest zonder dat eef erbij was tessa?


Ja gisteren. Rosalien heeft me gelijk even uitgeprobeerd met rijden. Die 2-jarige fries en die jaarling kruising stonden bij dat heuveltje schuin achter de bak en ze vond dat ze daar raar om moest doen. Ze schoot er even vandoor en gaf een paar bokjes. Daarna liep ze nog 2x raar te doen toen ze door die hoek moest, maar ik heb haar even laten weten dat dat niet de bedoeling is.

Vandaag ben ik laat nog even samen met m'n vriend geweest, want hij wilde haar en de stal ook even zien. Hij vond het een heel lief beest, stukken beter dan Okki, die nog wel eens een hap wilde uitdelen. De stal vond ie er ook goed uit zien. Morgen ga ik weer rijden als het goed is.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:59

he wat leuk dat je weer een bijrijdpaard hebt,
veel plezier ermee! ik heb ook les van Mike trouwens, ik vind dat hij heel fijn les geeft.