Yeeehaaaaaa (lesdagverslag)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxARAGORNxx

Yeeehaaaaaa (lesdagverslag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 08:46

Jawel het is was weer zaterdag dus dan heb ik weer les.

Het is dus even een stukje rijden en over de A16 (viaduct over de A16, niet zelf over de A16 Haha! ). Maar dat ging allemaal goed. We komen op de instructrice haar stukje aan en haar nieuwe bak.
Het is nog allemaal wat zwaar maar de bodem moet nog wat inzakken.
Eerst nog wat etteren en baldadig doen, nee. ik wil noet langs die hoek, daar zitten hele ene bakkabouters Huilen Huilen
Haar stuk land ligt precies langs de A16, dus Aragorn schrok soms echt van bv een motorrijder.
En toen gebeurde het. Hij ondekte de galop. En dat vond hij geweldig. Yeehaaa, galopperen, dat is lang geleden. EN maar rennen en natuurlijk niet willen stoppen. Ik dus voltes rijden, nog steeds in galop en steeds kleiner. Tot meneer eindelijk wou stoppen. En dat gebeurde NOG een keer.
Ik kreeg (toen ik hem in bedwang wilde houden) ook nog eens bijna de slappe lach Haha! Haha! . Dat beest had het zo naar zijn zin, helemaal zeiknat van het zweet en niet willen stoppen.
Al met al was het een heerlijk les. Mooie ruime bak waar Aragorn lekker zijn ei in kwijt kan, uiteraardt met mij erop. Dat was hij even vergeten Verward .

En ik kan het hem nog niet kwalijk nemen ook. Binnenkort kan ik hem eindelijk de beweging geven die hij echt nodig heeft.

Iedereen aan de kant vond het wel een prachtig gezicht. Hij heeft een schitterende galop. Jammer alleen dat ik er op zat en het dus niet zag.
Misschien volgende week eens een camara mee nemen Cheese!

Op de weg terug heb ik de hele tijd met lange teugel gereden. Z'n neus kwam bijna tot op de grond.
Raar paard, doe dan ook niet zo wild .

Nathalie

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:05

Jaaa volgende week foto's Clown

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie