Ik ga WAARSCHIJNLIJK Armstrong verzorgen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Ik ga WAARSCHIJNLIJK Armstrong verzorgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 21:05

Hoi allemaal!!

Ik heb er waarschijnlijk weer een verzorgpaardje bij. Hij is van de manege, is een KWPN- ruintje. (althans, ik denk dat het een KWPN-er is) Hoe oud hij is weet ik niet, alleen dat hij niet zo oud is, iig nog jong (is erg logisch Clown ) Maargoed, ze zoeken (of zochten, ik ga hem dan een dag doen) nog een verzorger voor hem, omdat hij nieuw is. Ze wilden eigenlijk iemand die hem de hele week zou gaan doen, maar ik heb daar geen tijd voor, want ik ga komend schooljaar naar de middelbare school (brugklas) dus ik heb gevraagd of ik hem dan een keer per week kon doen, op woensdag. Misschien wordt dat dan een andere dag, dat ligt aan het rooster wat ik volgend jaar heb. De manege wilde ook iemand die nog geen verzorgpaard op de manege had, waarom weet ik niet, maar dat had ik niet, dus heb ik het maar gevraagd) Maargoed, ik hoorde dus dat ze nog een verzorger zochten, dus heb ik dat aan mijn instructrice gevraagd. Die zou kijken of het zou kunnen, dus dat hoor ik denk ik volgende week. Ik hoop zo erg dat het doorgaat, want het is echt een heel lief paard!

Hij is nog zo speels als wat, houd ervan om je helemaal af te likken en aan je haren te knabbelen (mag hij niet, maar eerst afwachten, mag hem waarschijnlijk wel een beetje opvoeden, niet zo erg, maar hij moet wel weten wat hij mag en wat niet) en is erg braaf. Je kan z'n stal openzetten, en dan gaat hij naar buiten staan kijken, maar ik denk dat hij er niet uit gaat lopen. Hij is donkerbruin, eigenlijk zwart met een aantal lichtere (bruine) plekken. Ik hoop heel erg dat het doorgaat, maar dat is afwachten.

Ik heb ook nog een andere verzorgpony, Patty:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
(ik weet het, dit is geen ITP, maar even om een goed beeld van haar te krijgen)

Patty blijf ik wel gewoon verzorgen, want met haar heb ik ondertussen nog een hele goede band (vroeger kon ik niet met de pony die bij haar staat opschieten, gaat nu beter) en die wil ik niet opgeven.

Ik ga dan op woensdag (als het doorgaat) Armstrong doen, en op zaterdag Patty. Ik moet met Armstrong na de zomer ook kijken hoe het gaat met mijn huiswerk, want een manegepony is veel afhankelijker als een eigen pony heb ik het idee. (Patty wordt ook door haar eigenaresse gedaan) Ik heb een duidelijke afspraak met mijn ouders, mijn schoolwerk mag er niet onder lijden, anders moet ik met hem stoppen (evt. ook met rijden, maar zo ver laat ik het niet komen, dan zeg ik het van tevoren op ofzo, en ga gewoon proberen mijn huiswerk vooruit werken).

Dit was mijn verhaal van vandaag, bedankt als je de moeite hebt genomen het te lezen, en laat een berichtje achter wat je ervan vind!

-XxXxX-juhz Ilse

Live your dreams


spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 00:01

Leuk als je hem mag gaan rijden.

En ik denk dat het wel gaat lukken hoor, 2 dagen en pony rijden en school erbij.

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 08:31

Idd! dat gaat wel lukken!!

Suc6 met je verzorgpony's!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 10:22

Dankjullie!!! Maar het is vast en zeker nog wel wennen, met huiswerk enzo! Maar ik kan goed leren, dus dat gaat wel lukken, dat weet ik wel zeker! Enneh, hij is van de manege, daar worden we ingedeeld op wie je moet rijden, dus ik zal vast wel een aantal keren op hem gaan rijden, maar ik wil ook gewoon op de andere ponies en paarden blijven rijden, want die zijn ook leuk! Dat het mijn verzorgpaard wordt (waarschijnlijk dan) betekent niet dat ik er iedere week op rijd, want dat wil ik nu ook weer niet! ik heb nog meer lievelingspaarden en ponies waar ik op wil blijven rijden, maar die worden al verzorgd, maargoed, bijna alle manegepaarden zijn leuk om te rijden, dus dat komt wel goed! Bedankt he!

Live your dreams

Rytm

Berichten: 4868
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:25

Gefeliciteerd!!! Leuk voor je hoor!

(worden alle manegepaarden bij jullie dan verzorgd door een vaste verzorger???)

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 10:40

Volgens mij hebben alle manegepaarden en ponies een vaste verzorger. Er zitten namelijk een paar hele drukke paarden bij, en voor hun is het niet zo goed om 7 verschillende verzorgers te hebben, dus hebben die een vaste verzorger. Andere ponies die hebben 2 of 3 verschillende verzorgers, andere die geen verzorger hebben (volgens mij hebben ze allemaal wel een verzorger) worden door de "pennymeisjes" gepoetst, en door de stalhulpen uitgemest enz. Als je als verzorger ziek bent of op vakantie gaat, moet je vragen of iemand anders je verzorgpaard wil borstelen, uitmesten, wandelen enz, anders heb je de kans dat dat niet gebeurd, en heb je na de vakantie heel veel te doen. (stal helemaal goed uitmesten, supergoed borstelen, niet dat dat zo erg is, maar toch)

liefs Ilse

Live your dreams

XGekkeIlseX
Berichten: 23
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:50

wat heb je met die manen gedaan op de foto?

x ilse

Ik ben nieuw, dus geef mij dus schuld niet Tong uitsteken

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 10:56

Heej naamgenootje! uuh, er stond wind, en ze waren nog niet geknipt Bloos Nu zijn ze wel geknipt, zit er een stuk mooier uit hoor!

Live your dreams

micky
Berichten: 389
Geregistreerd: 24-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:14

ik vindt patty wel echt stoer hoor een hele leuke pony en volgens mij is het ook wel een beetje een dondersteen Lovers

GA NOOIT WEG ZONDER EEN KNUFFEL...............
GA NOOIT WEG ZONDER EEN KUS..........

WANT WIE HET NOODLOT VANDAAG ZAL ONTMOETEN KAN HET MORGEN NIET MEER OVERDOEN

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 18:00

Goed gezien! ze kan aardig koppig zijn, en als je de kruising hoor, verklaart dat alles! : Shet x Welsh x Fjord! Knipoog haha!! Maar Armstrong kan er ook wat van! Maar dat hoort gewoon bij ze, brave paardjes zijn niet echt iets voor mij, ik moet eigenlijk iets hebben waar ik wat voor moet doen als je begrijpt wat ik bedoel.

Live your dreams

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:42

Waarom hebben manege paarden een verzorger als ik vragen mag? Ze worden toch ook gereden in de manege lessen neem ik aan en door die mensen gepoetst en beweging gegeven?

» Never give up on the things that make you smile..

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:43

Lens Amstrong???? Haha! Haha! Haha! Haha!

Sorry kon het niet laten

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:54

tarmine schreef:
Lens Amstrong???? Haha! Haha! Haha! Haha!

Sorry kon het niet laten

Het is dan altijd nog Lance Armstrong als ik het goed heb Tong uitsteken

» Never give up on the things that make you smile..

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 10:19

ik dacht dus ook aan lance Haha! maarre leuk joh als je dat mag doen veel plezier

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 17:14

Ik ben ook heel blij dat ik hem mag doen!!!

Enne
Fredt schreef:
Waarom hebben manege paarden een verzorger als ik vragen mag? Ze worden toch ook gereden in de manege lessen neem ik aan en door die mensen gepoetst en beweging gegeven?


De verzorgers op de manege die poetsen, mesten uit, wandelen, maken de hoeven goed schoon, maar rijden niet omdat ze dat ook al in de lessen doen ja. Sommige paarden hebben ook een soort "vertrouwenspersoon" nodig, waarmee ze een band krijgen. Er zijn paarden die daar een heel stuk van zijn opgeknapt!!! *LOL* En voor de verzorgers is het fijn dat je voor een "speciaal paard" kan zorgen, vaak je lievelingspaard, en je daar dus een band mee krijgt, en als je verdrietig/kwaad/whatever bent, ze je dan kennen. De stalhulpen bij ons poetsen (volgens mij) niet omdat de verzorgers dat dus doen, en anders wordt dat wel door andere meiden gedaan (soms zelfs "pennymeisjes" Knipoog ). Is het zo duidelijker???

Liefs Ilse

Live your dreams

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 19:29

YYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een vriendin had ff op de verzorgerslijst gekeken, en ik sta er idd op!!! Heb dus een 2e verzorgpaard!!!!!!!! Ben echt zooooooooooooooooow superblij!!!

Live your dreams

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:12

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:35

Oh zo, ja ik begrijp wat je bedoelt. Gefeliciteerd dat je m mag verzorgen!

» Never give up on the things that make you smile..

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 12:54

Dankjullie!!!

Ik ben dus vandaag even naar hem toe geweest om te kijken of hij het halster paste dat ik dus heb, past het niet!!! Boos! Verdrietig Dus nu moet ik eigenlijk een nieuwe kopen, maar ik mag dat eigenlijk niet, Ik kreeg op de manege ook nog een opmerking van: Kan je hem wel aan dan? en dat heeft me aan het denken gezet! Hij is namelijk best groot en sterk, en jong, dus moet ik het gewoon proberen?

Help me aub!

Liefs Ilse

Live your dreams

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:05

Ik zou het als ik jou was gewoon even proberen. Het is niet jou paard, dus je zit er niet aanvast. Als het echt niet gaat zou je er mee kunnen stoppen, maar misschien valt het allemaal wel mee en proberen de mensen je gewoon op de kast te jagen!

» Never give up on the things that make you smile..

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 14:00

Dankje! Ik hoorde achteraf dan (dat was een vriendin die dat zei, had haar hond even hier gebracht, kwam ze weer ophalen, dus heeft mijn moeder even met haar gepraat) dat ze het meer uit bezorgdheid bedoelde, dus gaat ze een keertje mee om te kijken of het goedgaat enzo. Dankjewel voor je medeleven zegmaar!!!

ilse

Live your dreams


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, FCSA, IASCrawler, JornaR, Mark0919, MirjamRobin, Pellelilly, wend2009 en 29 bezoekers