Mijn vriend morgen naar Irak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Mijn vriend morgen naar Irak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:14

Ik voel me echt klote, mijn vriend vertrekt morgen helaas voor 4 maanden naar Irak ( hij's militair )
Hij komt pas in juli trug ( exacte datum niet bekend )
Hebben jullie nog tips om mezelf wat op te vrolijken?


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:15

mmm das niet leuk nee. Moet er niet aan denken om m'n vriend 4 maande te moeten missen.........succes ermee ! Veel leuke dingen met vriendinnen gaan doen hoor !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:15

heel veel sterkte de komende tijd! Denk dat je gewoon veel afleiding moet zoeken: lekker veel shoppen met vriendinnen, paardrijden enzo, zorgen dat je iets te doen hebt... succes he!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:02

ik zou gek worden,maar de kans is groot dat mijn vriend ook moet.(is ook militair)
veel tijd met paarden doorbrengen,helpt wel

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:45

Heel veel sterkte!

:evaw:

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:47

Sterkte meid Ach gut

Probeer er toch een leuke tijd van te maken des te eerder is je vriend weer thuis Knipoog

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:46

Dat lijkt me toch echt geen pretje om hem zo lang te missen.

Misschien vrolijkt boktmeetings je wel wat op..Zijn er genoeg door heel het land.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:16

diana schreef:
ik zou gek worden,maar de kans is groot dat mijn vriend ook moet.(is ook militair)
veel tijd met paarden doorbrengen,helpt wel
Dan moet hij zeker van de zomer? Dan komt de groep van mijn vriend weer trug...en dan worden ze afgelost, zit daar jouw vriend bij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:16

En bedankt voor de reacties...ik heb 4 maandjes geleden een veulentje gehad van hem...en ga zeker veel troost bij haar zoeken en leuke dingen doen met haar

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:19

veel succes en sterkte

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:32

Toevallig, dan gaat hij samen met een goede vriend van ons. Is inderdaad wel balen. Veel e-mailen helpt.
De vorige keer ging de tijd eigenlijk best snel voorbij, misschien nu ook wel. In ieder geval veel sterkte. OK dan!

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:39

Heyhey,

IK begrijp je situatie. Ik zelf verkeer in een relatie met een jongen die bij de marine werkt. Meerdere malen per jaar vertrekken ze om lange reizen op zee te maken. Dit om oefeningen te doen etc. De ene keer is het een maand, de andere keer zijn het maanden. Hij is nu al 1.5 maand onderweg en het duurt nog 2 maanden voordat hij weer thuis komt. Het scheelt dat we contact kunnen houden via de mail en zo af en toe eens kunnen bellen. Alles went, zelfs een vent! Geloof me. Het begin is moeilijk, maar als je lekker de dingen voor jezelf doet vliegt die tijd om. Niet op de bak gaan zitten kniezen! Zie het niet als afscheid, maar als thuiskomst. Het mooiste moment kom als je elkaar weer in de armen kan vallen. Je zult elkaar missen, maar echte liefde overwint dat gevoel. Ook "afstandsrealties" kunnen heel goed werken. Mijn vriend en ik zijn al meer als 2 jaar samen op deze manier.

Sterkte!!!

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:20

Mijn vriend is inmiddels uit het militaire leven gestapt, gelukkig. Hij was bbt bij de Luchtmacht. Ook hij is uitgezonden geweest, naar Albanië in zijn geval. Als je die verhalen hoort... En hij was 1e luitenant en zat dus nog in redelijke overnachtingsplaatsen e.d.

Het is zijn eigen keus geweest om te stoppen met het leger. Voornamelijk vanwege de kans op uitzendingen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel blij mee ben... Schijnheilig

Maar daar heb jij nu niets aan... Ik wens je veel sterkte de komende tijd en (zoals al meer hier hebben gezegd) zoek je vrienden op en hou jezelf bezig. Dan gaat de tijd sneller. Ach gut

Huisje, boompje, beestje...

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:26

Een vriend van ons zit nu in Irak en hij heeft heel goed en veel contact met thuis. Iedere zondag op een bepaald tijdstip kan hij ongeveer een uur met z'n vriendin bellen. Er is een speciale internetsite volgens mij met foto's.
Ik hoorde van zijn vriendin dat de mensen in het gebied waar hij zit ook heel vriendelijk zijn.
Nou heel veel succes de komende tijd.

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:36

het komt wel goed hoor!! de eerste tijd is het even moeilijk , maar dr na leer je er mee leven en dan verheug je je alleen maar op de tijd dat ie dr weer is!
mijn ex speelt honkbal in amerika en was elk jaar het hele honkbalseizoen daar.. Ach gut
heel veel succes ermee. en geloof me het is ff doorbijten in het begin maar verders gewoon veel afleiding zoeken bij je paardje en op bokt!
en dan komt het helemaal goed!! OK dan!

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:38

Cinnepin schreef:
...................... Hebben jullie nog tips om mezelf wat op te vrolijken?


Kun jij hier lekker shoppen van de centjes die hij daar verdient !

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:51

Balen zeg, sterkte en succes!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 02:30

Ik ben heel erg blij met jullie antwoorden...heb hem vandaag uitgezwaait en ben daarna lekker bij een vriendin wezen uitjanken ( haar ex ging vorigjaar toen ze nog wel wat hadden naar Bosnie ) zij weet wat ik doormaak! Ben samen met haar naar Bonito geweest ( das mijn paardje ) En tot 1 uur vanacht lekker wezen kletsen enzo! Deed me wel goed...Ik hoop dat die 4 maanden snel voorbij gaan en toch een leuke tijd tegemoet ga!
Hij heeft zelfs een sms gestuurd toen ie aan kwam in Koewijt ( daar ziten ze eerst een paar daagjes om te wennen aan het klimaat enzo) daar kon ie nog verbinding krijgen van z'n mobiel. in Irak zelf helaas niet maar hij heeft wel de gelegenheid om te bellen naar huis!

xxxx

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 02:35

PB Tigger anders eens, zij heeft in dezelfde situatie (Afghanistan) gezeten!
Sterkte en het gaat vast sneller voorbij dan je denkt

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 08:47

Ludo schreef:
PB Tigger anders eens, zij heeft in dezelfde situatie (Afghanistan) gezeten!
Sterkte en het gaat vast sneller voorbij dan je denkt


Wat lief dat je daar aan denkt!

Maar het klopt, Cinnepin.
Mijn vriend heeft vorig jaar een half jaar in Afghanistan gezeten. Ik weet wat je door maakt.
Mocht je je rot voelen of even wat kwijt willen kun je me altijd pb'en..
Ik ben zelf ook militair en kan je misschien helpen met vragen...

Ik heb even gezocht voor je, maar kan zo snel niet iets vinden van een forum of iets dergelijks. Ik heb de tijd van Peet zijn uitzending op een ISAF forum gezeten, hielp ook erg veel. Misschien is er ook zoiets voor Irak?

Zet hem op en probeer er een goede tijd van te maken, stuur hem ontzettend walgelijk veel post en dergelijke. Dat is 1 van de mooiste dingen die er zijn, zeggen ze...
Ik weet wel van een collega die nu in Irak zit, dat het post sturen en bellen vanuit Irak wat moeizamer gaat.

Ik heb heel veel gehad aan Bokt en vooral aan Hippics, zij hielpen me er altijd bovenop....Ik had zelfs een eigen opkikker-topic Haha!
Dus gewoon je verhalen hier neerplanten... helpt gewoon. Dus koppie op!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duran123, Furst, Nicje87, Noesie, Pierus, Renkle, Vagabondo, zivazoef en 150 bezoekers