we gaan naar de kampioenskeuring!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 22:15

YES, JIPPIE!!!!

Het veulen van sixtine een verzorgpaard van mij (is Z1 geweest en ster-fokmerrie) heeft een 1e premie en mag vrijdag voor de kampioenskeuring. Het 1e veulen van de fokker dat zo hoog komt!!!!
Ik ben zo blij want toen we eigenlijks in augustus zouden gaan had ie z'n tante proberen te dekken en een trap gehad en een errug dik 'spelletje' en nu had hij een 1e premie, ben zo blij, tralalala.
Hij had van die Jury als 1e een 1e premie gekregen.

Dan nog ff slecht nieuws. Fleur het veulen van de oude merrie (heb ik ok op gereden) had maar een 3e premie, ze had een te lange rug. Ze houden haar nog wel omdat dat natuurlijk altijd nog goed kan komen.

Dit moest ik echt ff kwijt.

xxxjes Maaike

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 09:52

Van harte gefeliciteerd met zo'n succes en hopelijk een goede afloop op de kampioenskeuring. Dat derde premieveulen kreeg een bemerking op een te lange rug, je zei dat het misschien wat beter kon worden. Nou dat denk ik dus niet!!!!!. Maar toch een mooi succes

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-01 20:33

hmmm, jammer, maar ze willen haar graag nog aanhouden tot haar 3e jaar en dan laten inrijden en voor de kar en als ze dan nog te lang is dan verkopen, dan is ze nog wat meer waard.

Thnx, maar hij gaat togw eg, maar hoe hoger hij komt hoe meer hij waard is! Hij gaat na de kampioenskeuring naar de veiling die er daar ook is. Zullenw e es zien hoeveel die opbrengt!!!

-Maaike-