1,2,3 jump

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 11:14

talida heeft gister dr eerste officiele (dus die keren dat ze over het hek sprong uit de bak niet meegerekend) kruisje gesprongen. ik had haar los in de bak gezet, ben zelf eerst over de balkjes gedraaft (hijg, puf), tallie huppelt dan braaf mee, daarna heb ik er een kruisje van gemaakt, (wel 20cm!), ik erover en zij spring geoon mee, schattig he. hoop alleen wel dat ze het ook zelfstandig leert doen, dat ik straks(over een paar jaar dus) niet mee moet rennen voor een sprong van 80 cm ofzo Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 11:52

ik doe dat ook altijd zelf voor en dan loop ik mee voorop. Dan snappen ze dat ze er overheen kunnen. Paddy kon trouwens totaal niet los springen. Ik dacht "dat wordt niets met springen want dat kan ze voor geen meter". En onder het zadel...... blijkt ze de sterren van de hemel te springen! Ik was stomverbaasd!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 12:10

ik heb dat met een draver gehad, die raakte echt helemaal overstuur als hij alleen naar een hindernis moest. ik dacht dus dat hij dat nog veel beter dan met mij erop zou doen, niet dus...
ik heb alleen geen idee hoe ver je kan gaan met een 1 1/2 jarige??