Boa hoefschoentjes en meer nieuws !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:45

250 euro zeg maar voor schoenen inclusief verzenden en gls

die stowaway tassen wil ik ook wel van op de hoogte blijven trouwens
zien er erg interresant uit

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 01:23

AnjaKos"]
[quote="Jorie schreef:
Het ziet er wel erg gaaf uit!!! Bijna echte gympen!!!! Ben benieuwd wat er met de kootholten gebeurt.... Moet je ze wel inlopen?? Bij die Marquis van mij kreeg ik een inloopschema, gewoon elke dag 10 minutjes langer aanhouden......



Hoe bevallen de schoenen van Marquis?? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk..ik vond €100,- per schoen te duur maar ben wel nieuwsgierig hoe ze bevallen Tong uitsteken Ik heb overigens schoenen van Smit-Rijssen en die bevallen tot nu toe prima OK dan! al vind ik het eerste model met het stukje rode canvas en rode veters fijner, Miro blijft toch wat wondjes houden na een langere rit (2 uurtjes). Met sneeuw zijn ze super, ik kon heerlijk het bos in terwijl de rest van de stal binnen moest blijven....gna gna gna Tong uitsteken
[/quote]

Schoenen bevallen prima!! Dat schuren heb ik gehad aan de witte voetjes. Met de zwarte voetjes had ik geen enkel probleem. Maar ik was ook iets te ongeduldig en ging wat sneller dan het schema.....

Die oppomp kussens hebben ze nu van ander materiaal, van neopreen geloof ik. Moet ik nog bestellen. Maar ik heb met tape het schuurplekje opgelost en heb er gewoon klasse 2 endurance mee uitgereden!!!

Maar blijf de boa's wel volgen want ze zien er gaaf uit. Hoe is het met het glijgebeuren?? Zijn ze niet te stroef?? Die Marquis hebben dezelfde glij/anti-glij effect als blote hoeven.